کد مطلب: 

227710

دلارهای پاتوسی از چه کانالی پرداخت می‌شود؟

استقلال این‌روزها یک ستاره دارد، ستاره ای از آفریقای جنوبی. ستاره ای که تمدید قرارداد او مهمترین وظیفه کمیته نقل و انتقالات تیم می‌تواند باشد. بازیکنی که انتخاب سرمربی تیم نبوده اما فراتر از انتظار کار کرده است.
دلارهای پاتوسی از چه کانالی پرداخت می‌شود؟

به گزارش ایران پژواک، استقلالی‌ها که با بردن ماشین‌سازی فاصله امتیازی‌شان با پرسپولیس به ۵ امتیاز رسیده و با امید بیشتری به ادامه لیگ فکر می‌کنند، امسال تلاش زیادی دارند تا خاطره بد فصل قبل‌شان تکرار نشود. ماجرای رفتن تیام در انتهای فصل. آنها حالا امید زیادی دارند به نگه داشتن پاتوسی. برای پاتوسی باید اقلا ۳۰۰ هزار دلار به باشگاه اصلی اش بپردازند و قراردادش را تمدید کنند.

ولی این پول را آبی‌ها چطور می پردازند؟

فتحی مدیر این تیم کاملا امیدوارانه به هواداران تیمش گفته پاتوسی ماندنی شده است.

علی خطیر در هفته گذشته به ترکیه رفته. آنها از ترابوزان ترکیه برای مجید حسینی طلب دارند. مبلغی که خودشان و غیر رسمی تا ۶۰۰ هزار دلار هم درباره اش گفته اند اما مجموع حق رشد و پول رضایتنامه مجید شاید در خوشبینانه ترین حالت همان میزان قرارداد پاتوسی باشد.

خطیر قبل عید باید به این نشست می رفت اما شکستن دماغش توسط بازیکن پیشین پرسپولیس در مجموعه ورزشی انقلاب، نشست با ترکها را عقب انداخت. او در این سفر احتمالا توانسته برای فرار از مشکل تحریم‌ها و انتقال پول، کاری کند که ترابوزان طلب استقلال را مستقیم به تیم آفریقایی بپردازد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-18 15:04

افزودن دیدگاه جدید