کد مطلب: 

227670

ترکیب استقلال برابر ماشین سازی

وینفرد شفر همچنان نمی تواند از بازیکنان مصدوم خود در ترکیب اولیه استفاده کند.
ترکیب استقلال برابر ماشین سازی

به گزارش ایران پژواک، شاگردان وینفرد شفر در دیدار هفته بیست و ششم خود میزبان ماشین سازی در ورزشگاه آزادی هستند و در خانه به مصاف تیمی می روند که  خارج از تبریز هیچ شکستی را متحمل نشده است.

آبی پوشان تهرانی برای این دیدار همچنان وریا غفوری، اللهیار صیادمنش، محسن کریمی، طارق همام و فرشید باقری را در اختیار ندارد و روزبه چشمی نیز به تازگی چراغ سبز پزشکان را دریافت کرده تا شانس کمی برای حضور در ترکیب اولیه داشته باشد.

سید حسین حسینی در ادامه روزهای خوب خود درون دروازه استقلال، این هفته نیز دروازه بان اول آبی ها خواهد بود تا مهدی رحمتی در بازگشت به تمرینات و اردوی این تیم، این هفته نیمکت نشین باشد.

در خط دفاعی خسرو حیدری و میلاد زکی پور همچنان گزینه های اولیه برای کناره های خط دفاعی هستند و زوج موفق دانشگر و منتظری در مرکز خط دفاع به میدان می روند تا تیم شفر در دفاع ثبات خود را حفظ کند.

کریمی و نورافکن در مرکز زمین کمربند موفق و قدرتمندی را تشکیل دادند که خصوصیات متفاوت این دو نفر مکمل یکدیگر است و کمک می کند تا آبی ها در میانه میدان بر حریف خود برتری داشته باشند؛ برتری که با حضور احتمالی پاتوسی قطعی تر می شود و ستاره شماره یک تیم شفر همچنان در پست شماره 10 حضور خواهد داشت.

فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان بعد از درخشش در پایان لیگ هفدهم، دوباره مدتی است دو وینگر استقلال هستند. این دو بازیکن با پرس شدید و توانایی های خود حملات استقلال را متفاوت کردند و در این دیدار نیز گزینه های اصلی شفر محسوب می شوند. در خط حمله اما استقلال احتمالا یک جا به جایی خواهد داشت و منشا بعد از درخشش در اصفهان جانشین ایسما می شود.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، پژمان منتظری، محمد دانشگر، امید نورافکن، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و گادوین منشا.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-17 15:45

افزودن دیدگاه جدید