کد مطلب: 

227517

بازگشت آقای کلین شیت

سیدحسین حسینی عملکرد فوق العاده‌ای در سه بازی اخیر استقلال داشت.
بازگشت آقای کلین شیت

به گزارش خبرانلاین، در پنجمین بازی متوالی دروازه استقلال با سیدحسین حسینی بسته ماند تا رکورددار گل نخوردن در تاریخ لیگ برتر ایران به آمار جالب توجهی برسد. پنجمین کلین شیت اما برای این بازیکن رنگ و بوی متفاوتی داشت چون از چند حیث باعث شد تا حسینی بیشتر از قبل سر زبان‌ها بیافتد اول این که خوش یمنی‌های نقش جهان برای او ادامه دار باشد در ثانی جنگ پنهان از رقیبش در آخرین اردوی تیم ملی را ببرد.

سیدحسین که در تمام هفته‌های گذشته تنها در دربی ۸۹ جای خود را به مهدی رحمتی داد تا نقشی در باخت استقلال نداشته باشد در سایر بازی‌ها موفق شد دروازه استقلال را بسته نگه دارد که اوج هنرنمایی‌های این دروازه بان در بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل سپاهان بود که با واکنش‌های دیدنی و دو سیو نجات بخش از این دروازه بان زمینه ساز بردی رویایی برای آبی‌ها در نصف جهان و انتقام گرفتن از سپاهان شد.

اولین سیو کلیدی به دفع شوت دیدنی ولادیمیر کومان در نیمه اول با یک رفلکس دیدنی برمی گشت. دومین سیو نیز در دقایق پایانی نیمه دوم مقابل خالد شفیعی رقم خورد تا اندک لحظاتی بعد آیاندا پاتوسی مقاومت پیام نیازمند رقیب حسینی در آخرین اردوی تیم را بشکند و سه امتیاز شیرین‌تر از عسل را به استقلالی‌ها هدیه بدهد. جنگ گلرهای حاضر در اردوی پایانی تیم ملی در دوحه قطر را سیدحسین برد تا نیازمند با وجود تلاش‌های فراوان بازنده لقب بگیرد.

سیدحسین که همواره خاطرات بسیار شیرینی از نقش جهان دارد این بار هم سنت شکنی نکرد و توانست در یکی از بهترین شب‌های استقلالی‌ها نقشی ایفا کند، شبی که با عبور از سد سپاهان و طرفداران پرشمارش در ورزشگاه بزرگ نصف جهان آبی‌ها دوباره به کورس قهرمانی بازگشتند تا بعد از تجربه بحران‌های فراوان دوباره امیدها برای رقم خوردن یک معجزه بزرگ، بیشتر شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-13 08:59

افزودن دیدگاه جدید