کد مطلب: 

227510

واکنش خبرنگار پرسپولیسی به ابهام درباره ماندن برانکو

حسین قدوسی متنی درباره درخواست هواداران پرسپولیس در خصوص ماندن برانکو منتشر کرده.
واکنش خبرنگار پرسپولیسی به ابهام درباره ماندن برانکو

به گزارش ایران پژواک، حسین قدوسی در خصوص درخواست هواداران پرسپولیس مبنی بر ماندن برانکو متن زیر را در صفحه اینستاگرام خودش منتشر کرد:

بعد از کنفرانس خبری قبل از بازی با سایپا و اظهارات برانکو درباره قراردادش و با توجه با شایعات اخیر و عدم تسویه مطالبات پیام های زیادی دریافت کردیم. مجید سعیدی هوادرار پرسپولیس نوشته:

"مصاحبه های اخیر برانکو بدجوری نگران کننده شده. او امروز گفته: "یکسال دیگه قرارداد دارم ولی هیچ چیز مشخص نیست و در یک ماه، دو ماه و یا شش ماه آینده معلوم نیست چه اتفاقی می افتد"

پرفسور از شرایط راضی نیست ولی نمیخواد بروز بده تا تیم به حاشیه نره ، متأسفانه برای پرداخت مطالبات یکساله برانکو،  فقط وعده میدن و نتونستن حقوق ایشون را پرداخت کنن ، از طرفی پروسه انتخاب مربی تیم ملی هم طولانی شده و شایعه شده که مسولان ورزش کشور هم نگاهشون به جناب برانکو معطوف شده. انگار  دیگه نمیتونن شاهد موفقیتهای پرسولیس باشن و میخان معمار پرسپولیس نوین را از ما بگیرن ، از شما به عنوان رسانه  خواهش میکنم با اعمال فشار به نسبت به تمدید قرارداد با برانکو ، مانع از جدایی ایشان شوید"

بهاره کلوندی نوشته :

 برانکو مثل سابق با قاطعیت از موندنش حرف نزده  و به نظر میاد از یک چیزهایی ناراحت هست.چذا باید یکسال از طلب برانکو پرداخت نشه. چرا به جای اینکه قدر یک مربی موفق رو بدونیم دوازده ماه هست به گفته مسوولان طلبش رو پرداخت نکردیم. چه چیزی واجب تر از حق و حقوق آقای برانکو. خیلی خوب می تونم حس کنم در پس پرده خبرهایی هست. خوب میشه فهمید دارند عالیجناب رو فراری میدن. ما باید سکوت کنیم؟تسویه با برانکو و تمدید باید فریاد هواداران باشه. این هشتگ ها مثل پرسپولیس زلزله می می مونه و کار خودش رو می کنه. نباید تماشا کنیم. نباید دست رو دست هم بگذاریم. یعنی اونی که این همه شادی براتون هدیه کرده نباید بدونه مثل کوه پشتش هستیم؟! #تمدید_با_برانکو #پرداخت_مطالبات_برانکو

ما با این هشتگ ها حق مون رو می گیریم. حق ما موندن برانکو هست. آقای قدوسی ازتون می خوام حرف ما رو منتشر کنین. " پیام ها زیاد است اما حرف همه هوادران پرسپولیس شبیه هم. آنها نگران هستند و حق هم دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-12 23:26

افزودن دیدگاه جدید