کد مطلب: 

227370

گزارش آگهی/ هنگام خرید لوازم یدکی خودروهای کره‌ای به چه نکاتی باید توجه کنید؟

یکی از معضلات خرید و فروش در دنیای امروز وسایل، قطعات و کالاهای تقلبی و فیک هستند که با نام برند اصلی تولید شده اما کیفیت به مراتب پایین‌تری دارند.
هنگام خرید لوازم یدکی خودروهای کره‌ای به چه نکاتی باید توجه کنید؟

وجود این کالاها در بازار زمینه را برای هر نوع کلاه‌برداری احتمالی فراهم می‌کند. لوازم یدکی خودروهای کره‌ای نظیر لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندا نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاید حتی برای شما نیز پیش آمده باشد که قطعه‌ای را به نام اصلی خریداری کرده ولی بعدا متوجه شدید که تقلبی بوده و اصلا به درد اتومبیل شما نمی‌خورد.

شناخت لوازم یدکی تقلبی

گاهی لوازم یدکی دست دوم اصلا قابل شناسایی نیستند مگر اینکه فوق‌العاده در این زمینه باتجربه باشید. بنابراین شاید بهترین راه کمک گرفتن از یک متخصص یا تعمیرکار حرفه‌ای باشد.  استفاده از لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندای تقلبی می‌تواند بسیار خطرناک باشد و به اتومبیل آسیب بزند و اغلب اوقات فروشنده حاضر به پس گرفتن کالا و بازگرداندن پول شما نمی‌شود.

اکثر فروشندگان لوازم یدکی تقلبی یا جا و مکان مشخصی ندارند و یا در هنگام خرید به مشتری می‌گویند که هیچ مسئولیتی در قبال قطعات فروخته شده نداشته و حاضر به پس گرفتن آن و یا بازگرداندن وجه نیستند.

به قیمت و تخفیف‌های غیرمعمول توجه کنید

یکی دیگر از راه‌های شناسایی لوازم یدکی خودروهای کره‌ای تقلبی توجه به قیمت آن‌ها است. اغلب اوقات قیمت‌های خیلی پایین می‌توانند نشانه‌ای بر وجود کلاه‌برداری باشند. گاهی نیز تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه‌ای که در سایت‌های مختلف ارائه می‌شود ممکن است گواه این باشد که لوازم یدکی ارائه شده تقلبی است.

خرید به صرفه لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندا

اما در عین حال اگر تخفیف‌ها و یا پیشنهادهای ویژه این وبسایت‌ها منطقی باشد و از کیفیت لوازم یدکی هیوندا و لوازم یدکی کیا موجود مطمئن باشید، می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای یک خرید خوب و مقرون به صرفه باشد.

گاهی ممکن است حتی از طریق جستجوی اینترنتی هم نتوانید محل مناسبی برای خرید مقرون به صرفه لوازم یدکی خودروهای کره‌ای پیدا کنید، در اینصورت یکی از بهترین شیوه‌ها سر زدن به گروه‌ها و صفحه‌های اینترنتی هواداران و دوست‌داران خودروهای کره‌ای است. افراد حاضر در این گروه‌ها و صفحات اینستاگرامی اغلب به علت علاقه‌ به این اتومبیل‌ها، اطلاعات کاملی درباره محل تهیه لوازم جانبی و لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندا دارند و منابع اطلاعاتی خیلی خوبی هستند. حتی می‌توانید از تجربیات آن‌ها در زمینه تعمیر و تعویض لوازم یدکی خودروهای کره‌ای بهره‌مند شده و با تعمیرگاه‌های تخصصی این اتومبیل‌ها آشنا شوید.

قیمت بالای قطعات و لوازم یدکی خاص

برخی مدل‌های خیلی جدید و یا خیل خاص معمولا دارای قطعاتی هستند که جستجوی آنلاین این لوازم اصلا فایده‌ای ندارد. برای مثال اگر صاحب یکی از مدل‌های کلاسیک، خودروهای هیبریدی و یا ماشین‌های عجیب و غریب و گرانقیمت هستید، باید بدانید که قطعات، لوازم جانبی و لوازم یدکی این اتومبیل‌ها واقعا کم‌یاب و گران‌قیمت هستند.

البته این بدان معنا نیست که امکان پیدا کردن لوازم یدکی ارزان ‌قیمت برای این خودروها وجود ندارد بلکه همچنان می‌توانید با مراجعه به اوراقی‌ها یا دلالی‌های ماشین لوازم جانبی اینگونه مدل‌ها را بیابید و یا در بدترین حالت می‌توانید با تولیدکنندگان این خودروها تماس گرفته و در صورت امکان به صورت مستقیم از آن‌ها درخواست خرید کنید.

اولویت‌بندی خرید لوازم یدکی مورد نیاز

خرید لوازم یدکی خودروهای کره‌ای معمولا روند خسته‌کننده‌ای است. گاهی در روند تعمیر خودرو ممکن است به چند قطعه و لوازم یدکی به صورت همزمان نیاز داشته باشید بنابراین معمولا افراد سعی می‌کنند تمامی لوازم یدکی کیا یا لوازم یدکی هیوندا مورد نیاز خود را بصورت یکجا خریداری کنند. البته این روش توصیه نمی‌شود زیرا می‌توانید قطعاتی را که به آن‌ها نیاز فوری ندارید، حذف کرده و یا بعدا خریداری کنید. بنابراین بهترین راه حل این است که لوازم یدکی مورد نیاز را اولویت‌بندی کرده؛ ابتدا قطعات ضروری را تهیه کنید و بعدا سر فرصت به دنبال خرید سایر لوازم یدکی بروید.

اگر برای هر قطعه وقت گذاشته و به دنبال بهترین قیمت باشید، به راحتی می‌توانید مقدار قابل توجهی صرفه‌جویی کنید. تنها استثنا در این مورد، هنگامی است که لوازم یدکی خودرو یا مدل مورد نظرتان به سختی پیدا می‌شود و در یک مراجعه تمامی لوازم مورد نیاز خود را پیدا می‌کنید. در اینصورت دیگر نباید زمان را هدر داد و باید تمامی قطعات را خریداری کنید.

با به کارگیری نکات و موارد مذکور به راحتی می‌توانید فرآیند خرید خسته‌کننده و پر زحمت لوازم یدکی خودروهای کره‌ای را تا حد امکان و مقرون به صرفه کنید.

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-04-10 09:52

افزودن دیدگاه جدید