کد مطلب: 

227310

شجاع؛ سوباسا در جدال با الاهلی

پرسپولیس در حالی که بازی سخت و پایاپایی را با الاهلی در نیمه اول پشت سر می گذاشت با گل زیبای مدافع پیش تاخته اش با یک گل از حریفش پیش افتاد.
شجاع؛ سوباسا در جدال با الاهلی

به گزارش ایران پژواک، در دقیقه 19 بازی پرسپولیس برابر الاهلی و در حالی که دو تیم بازی پایاپای و درگیرانه ای را در میانه میدان انجام می دادن پرسپولیس روی یک پرتاب اوت بلند به یک گل با ارزش دست پیدا کرد.

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس یک اوت بلند را روی خط شش قدم فرستاد و در یک رفت و برگشت توپ در ارتفاع بیش از یک متر مقابل شجاع خلیل زاده قرار گرفت. شجاع در لحظه پرش عالی انجام داده  و با یک قیچی برگردان توپ را چکشی به سوی و ناگهانی به سوی دروازه حریف زد. ضربه آکروباتیک شجاع مقابل دست دروازه بان الاهلی زمین خورد و به گوشه دروازه رفت. گل شاو  و لحظه زدن قیچی برگردانش خیلی شبیه گل هایی بود که درکارتون فوتبالیست ها زده می شود.

نکته جالب درباره شجاع این که این دومین گل او در لیگ قهرمانان آسیا با لباس پرسپولیس بود و او اولین گلش را نیز دو فصل قبل به همین تیم الاهلی زده بود. او در آن بازی هم با یک ضربه سر زیبا دروازه الاهلی را باز و امشب نیز با یک قیچی برگردان عالی گل زنی کرد. او قبل از این نیز با لباس تراکتورسازی در رقابت های لیگ قهرمانان دروازه تیم الجزیره امارات را گشوده و در این رقابت ها گلزنی کرده بود.

این هشتمین گل مدافع شماره 3 پرسپولیس با پیراهن این تیم است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-09 22:35

افزودن دیدگاه جدید