کد مطلب: 

226888

قلعه‌نویی پس از شعارهای تند به جلالی چه گفت؟

شعارهای هواداران نساجی علیه امیر قلعه‌نویی حواشی زیادی در پی داشت.
قلعه‌نویی پس از شعارهای تند به جلالی چه گفت؟

به گزارش بانک ورزش، در جریان دیدار امروز نساجی و سپاهان و هنگامی که شعارهای تماشاگران نساجی زیاد شد، قلعه‌نویی رو به جلالی گفت: چرا جلوی تماشاگران را نمی‌گیری؟ من در بدترین شرایط دست نساجی را گرفتم، ۲ سال قبل زمانی که محمود فکری سرمربی نساجی بود، این تیم محتاج آب معدنی بود، همان زمان خودم کمک نقدی کردم و این را می‌توانید از فکری بپرسید. مالکان نساجی چه فرهاد صنیعی‌فر و چه رضا حدادیان را من به نساجی آوردم، حتی در دوره پرهام هم به نساجی کمک کردم، حالا حق من این است که در این ورزشگاه به من توهین شود؟

در ادامه رضا حدادیان یکی از مالکان نساجی هم از این مسئله ناراحت شد و هنگامی که هواداران مشغول شعار دادن بودند از درب وی آی پی بیرون آمد و با حرکت دست به هواداران اشاره می‌کرد: شعار ندهید.

رضا حدادیان که از این موضوع بسیار ناراحت شده بود، گفت: مگر من و صنیعی فر را چه کسی به نساجی آورده، من واقعاً از دست آن عده از هواداران ناراحتم، نباید به قلعه نویی توهین می‌شد. هرچند مطمئنم این شعارها کار هواداران نبود، برخی از هواداران متاسفانه از یک جایی خط می‌گیرند، من شرمنده قلعه نویی شدم و از او عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-05 23:06

افزودن دیدگاه جدید