کد مطلب: 

226766

فرهاد مجیدی: بار آخرت باشد در مورد مسائل فنی نظر می‌دهی

استقلال درست در حساس‌ترین بازی فصل خود و جایی که باید با بردن رقیب راه خود برای قهرمانی را هموار می‌کرد دچار لغزش شد.
فرهاد مجیدی: بار آخرت باشد در مورد مسائل فنی نظر می‌دهی

به گزارش ایلنا، دیدار هشتاد و نهم دو تیم پایتخت بسیار پرحاشیه بود و درگیری‌ها زیادی با خود به همراه داشت. مطمئنا جنجالی‌ترین اتفاق این بازی که اوضاع را در اردوی آبی‌ها حسابی به هم ریخت پنالتی بود که فرشید اسماعیلی از دست داد.

گویا بعد از اینکه فرشید اسماعیلی با تصمیم عجیبش باعث از دست رفتن بهترین فرصت استقلال در این بازی شد، درگیری‌هایی در رختکن استقلال رخ داده‌است اما این تنها ماجرای رختکن استقلال در بازی دربی نبوده‌است و گویا اتفاقات دیگری هم قبل از بازی رخ داده.

پیش از بازی و در پی اعلام ترکیب اصلی استقلال در دربی یکی از اعضای کادر پزشکی این تیم نسبت به ترکیب اصلی شفر انتقاد می‌کند و اظهار دارد تیم باید با ترکیب و تاکتیک دیگری وارد زمین شود.

بعد از این اتفاق فرهاد مجیدی که از اعضای کادرفنی استقلال است و به تازگی وارد دنیای مربی‌گری شده در اقدامی درست و به موقع با این جمله پاسخ عضو کادرفنی تیمش را می‌دهد: "مگر ما در مسائل پزشکی دخالت می‌کنیم که تو در مورد مسائل فنی نظر می‌دهی؟ بار آخرت باشد در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنی. "

باشگاه استقلال و اعضای کادرفنی این تیم هنوز واکنشی به این موضوع نداشته‌اند اما به نظر می‌رسد حرکت فرهاد مجیدی درست و کاملا حرفه‌ای بوده‌است و باشگاه باید از مربی تیمش حمایت کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-01 10:51

افزودن دیدگاه جدید