کد مطلب: 

226647

شفر: از داوران فوتبال ایران عذرخواهی می کنم

وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال، بعد از دیدار امید ایران برابر عراق یک اظهارنظر جنجالی علیه یکی از مدیران استقلال داشت.
شفر: از داوران فوتبال ایران عذرخواهی می کنم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی امید ایران امشب در استادیوم آزادی در مقابل امید عراق متوقف شد و شفر که برای تماشای این دیدار راهی استادیوم آزادی شده بود، در مورد عملکرد بازیکنان استقلالی تیم امید و البته شرایط داوری در ایران صحبت کرد.

شفر گفت: "ایران خوب بازی کرد اما می توانست بهتر هم بازی کند. من به آقای تاج گفتم ما باید راه حلی برای بازی دادن به بازیکنان جوان و این استعدادها پیدا کنیم.

چیزی که شفر درباره آن صحبت می‌کند طرحی است که در اروپا نیز اجرا می شود این که وقتی تیم‌های لیگ با همدیگر بازی دارند بازیکنان زیر ۲۳ سال این تیم‌ها نیز در روز قبل یا همان روز با هم مسابقه بدهند. شفر می‌گوید که بازیکنان ایرانی بیش از هر چیزی به مسابقه دادن احتیاج دارند.

سرمربی استقلال ادامه داد: امید نورافکن و مهدی قائدی عملکرد خوبی داشتند و نورافکن به نوعی رهبر تیم ملی ایران بود.

خبرنگاران از شفر درباره حضور نورافکن در رل بازیکن دفاع میانی پرسیدند که سرمربی استقلال از این مسئله هم ابراز رضایت کرد و گفت بازیکن تیمش نمایش خوبی در این پست داشته.

شفر  سپس در حالیکه در کلنجار با میکروفون های خبرنگاران بود و آنها را به آرامی پس میزد  در بخش دیگری از حرفهایش در پاسخ به سوال بعدی درباره دربی با لحنی تند گفت: من ناراحتم ...تیم من و خودم از فردی که در استقلال علیه داوران حرف می زند فاصله داریم. می دانید فاصله یعنی چه؟ این عقیده ما نیست .در ایران داورهای بسیار خوبی وجود  دارند که در فینال المپیک  نیز حضور داشتند. سه چهار روز قبل از بازی  یک نفر از باشگاه استقلال علیه داوری صحبت می کند و می گوید باید داور خارجی بیاوریم .من درک نمی کنم که این چه حرفی است . اما ما باید به داوران کمک کنیم .من نمی خواهم در مورد داوران صحبتی بشود چون به اندازه کافی مشکل داریم. بله در تایلند ممکن است از خارج داور بیاورند اما نه در ایران که سنت قدرتمندی دارد و در فینال جام‌جهانی در پاسادنای آمریکا ٩۴ داور داشته.من واقعااز این حرفها متاسفم و از داوران عذر می خواهم.‌

این حرف های شفر واکنش مستقیم او به مصاحبه یکی از مدیران استقلال علیه اشکان خورشیدی داور احتمالی دربی بوده است. شفر در لحظه بیان این جملات کاملا جدی بود و و حتی با عصبانیت صحبت می کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-27 22:20

افزودن دیدگاه جدید