کد مطلب: 

226639

برانکو: دربی باید 0-8 شود؟/روی ماهینی حساب باز نمی‌کنیم

سرمربی پرسپولیس از غیبت بازیکنانش در دربی سخن گفت.
برانکو: دربی باید 0-8 شود؟/روی ماهینی حساب باز نمی‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در آستانه رقابت حساس با استقلال به شرایط شاگردانش اشاره کرد. او در پایان تمرین امروز پرسپولیس گفت: «همیشه وقتی بازی دربی مطرح می‌شود وضعیت خاص است. به جز شایان مصلح و محمد انصاری همه آماده هستند اما هنوز روی ماهینی نمی‌توانیم حساب کنیم. اولین بازی در سال جدید برای ما جای خوشحالی دارد و برای دربی تمرین می‌کنیم و شاد هم هستیم. چرا که بهتر از دربی بازی‌ای وجود ندارد.»

او درباره انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور بازی گفت: «مهم نیست چه کسی داور بازی است. نه مربیان و نه داوران برایم مهم نیستند و فقط بازیکنان مهم هستند. من در مورد داوری بازی نظری ندارم و خودتان می‌توانید همه چیز را آنالیز کنید. برای من مهم نیست که چه کسی داور بازی خواهد بود.» سرمربی پرسپولیس پیش‌بینی خاصی از دربی ندارد: «نمی‌توانم چنین پیش‌بینی کنیم. شما فکر می‌کنید دربی باید 0-8 شود؟ نتیجه دربی نامعلوم است. اما برای ما این بازی مهم خواهد بود. هیچ دربی‌ای بد نیست اما این که نتیجه چه می‌شود مشخص نیست. ما و استقلال آماده انجام بهترین بازی می‌شویم. خیلی وقت است به عنوان صدرنشین با استقلال به عنوان تیم دوم بازی نکرده‌ایم. حالا برای صدر جدول می جنگیم. با تساوی دیروز سپاهان و ذوب‌آهن ما با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول هستیم. ابتدای فصل هم گفتم که قهرمان لیگ نامعلوم است.»

برانکو در نهایت اعلام کرد به دنبال تساوی در شهرآورد نیست: «پرسپولیس همیشه مقابل استقلال، السد، کاشیما و هر تیمی دیگر برای برد به زمین می‌رود اما به هر حال این مسئله کار ساده‌ای نیست و همیشه اینطور نیست که شما تیم بهتری باشید و برنده شوید و جذابیت فوتبال به همین دلیل است. چون شما گاهی تیم بهتری هستید ولی برنده نمی‌شوید. پرسپولیس همیشه به دنبال برد است.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-27 16:32

افزودن دیدگاه جدید