کد مطلب: 

226630

اولین‌های پرسپولیس در دربی پایتخت (گزارش)

تیم پرسپولیس در شرایطی به مصاف استقلال می‌رود که چند بازیکن این تیم برای اولین بار در این بازی حضور خواهند داشت.
اولین‌های پرسپولیس در دربی پایتخت (گزارش)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال می روند که بازیکنان زیادی از این تیم تجربه بازی در دربی پایتخت را ندارند و در روز دهم فروردین ماه برای نخستین بار در شهرآورد تهران به میدان خواهند رفت.

1. مهدی ترابی

ستاره اهل اشتهارد سرخ ها با پیراهن سایپا چند بار مقابل استقلال به میدان رفت و درخشش قابل توجهی را هم از خود نشان داد اما هیچگاه با لباس تیم دیگری برابر آبی های تهران بازی نکرد. در همین دیدار جام حذفی استقلال و سایپا نیز ترابی موفق به گلزنی شد اما حالا او فرصت این را دارد که در مهم ترین بازی فوتبال ایران بازی کند. شماره 9 تیم پرسپولیس که این روزها در قامت یک ستاره برای تیمش می درخشد، یکی از امیدهای گلزنی و گل‌سازی تیم برانکو محسوب می شود و تمام تلاشش را خواهد کرد تا در 24 سالگی، مرد اول دربی 89 باشد.

2. مهدی شریفی

مهاجم سابق تیم های سپاهان و تراکتورسازی، از تابستان به جمع پرسپولیسی ها اضافه شد اما از زمستان فرصت بازی را پیدا کرد. با این حال او در نیم فصل دوم نیز خیلی به زمین نرفته و هرگاه هم به کار گرفته شد، در پست های هافبک راست و چپ بازی کرد. او احتمالا در دیدار مقابل استقلال نیمکت نشین خواهد بود و باید دید آیا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می شود یا خیر؟!

3. مهدی شیری

دفاع راست سابق پیکان نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که در نیم فصل دوم به جمع سرخ ها اضافه شد و باتوجه به مصدومیت حسین ماهینی و جدایی صادق محرمی، در ترکیب اصلی قرار گرفت. او در حرکات هجومی بازیکنی موثر نشان داده اما در دفاع عملکرد فوق العاده ای نداشته و کار سختی مقابل خط حمله آبی ها دارد. شیری با پیراهن پیکان و نفت نمایش خوبی را مقابل استقلال ارائه کرد و اکنون باید دید در اولین دربی اش چه خواهد کرد.

4. ماریو بودیمیر

مهاجم 33 ساله و کروات تیم پرسپولیس بارها با پیراهن دیناموزاگرب، در دربی های فوتبال کرواسی شرکت کرده اما خودش هم خوب می داند که حضور در دربی تهران و فشار موجود در آن، تفاوت های زیادی با مسابقات شرق اروپا دارد. ماریو در چند بازی اخیر یک گل زده و یک پاس گل داده و اکنون تمام چشم های هواداران پرسپولیس به اوست تا ببیند آیا می تواند همچون خارجی های تیم رقیب یعنی پاتوسی، ایسما و منشا بدرخشد یا خیر؟

5. سعید کریمی

مهاجم جوان سرخپوشان پایتخت نیز شاید در این بازی به میدان برود. کریمی در اولین بازی اش برای پرسپولیس نمایش قابل قبولی داشت اما در ادامه خیلی درخشان ظاهر نشد. او نیز مثل شریفی و اسدی مهاجم جانشین پرسپولیس در دربی خواهد بود و شاید به عنوان بازیکن تعویضی فرصت حضور در بزرگترین دربی فوتبال ایران و شاید آسیا را پیدا کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-26 20:55

افزودن دیدگاه جدید