کد مطلب: 

226627

قلعه‌نویی: ما سپاهانیم و همیشه به ما ظلم می‌شود!

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: وقتی از موقعیت‌ها استفاده نکنید باید تنبیه شوید.
قلعه‌نویی: ما سپاهانیم و همیشه به ما ظلم می‌شود!

به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک - یک شاگردانش مقابل ذوب‌آهن اصفهان با تسلیت حوادث رخ داده اخیر در کشور اظهار داشت: وقتی از موقعیت‌ها استفاده نکنید باید تنبیه شوید.موقعیت‌های گلزنی از منطقه شش قدم و سه قدمی دروازه داشتیم و یک پنالتی خراب کردیم و همین باعث می‌شود که امتیاز از دست بدهیم. اگر موقعیت‌ها را از دست بدهید همینطور باید امتیاز هم از دست بدهید. ذوب آهن به غیر از ارسالی که از فاصله ۷۰ متری داشت, موقعیت دیگری خلق نکرده بود و توپ شدن این گل نیز برای من بسیار عجیب بود.

وی عنوان کرد: تیم ما از فضای مسابقه دور بود و باید این بازی را قبلاً انجام می‌دادیم اما به هر حال عیب ندارد, ما سپاهان هستیم و باید همیشه به ما ظلم شود. با اینکه دو امتیاز از دست دادیم تشکر کنم, باید از تیم داوری تشکر کنم چرا که آنها عملکرد خوبی در این بازی داشتند. همچنین از باشگاه ذوب‌آهن که پیش از این بازی بیانیه صادر کرد و پُست گذاشت نیز تشکر می‌کنم.

قلعه نویی راجع به این سؤال که به نظر می‌رسید از خط دفاعی تیم‌تان رضایت نداشتید و بارها در بازی با بازیکنان این خط بحث می‌کردید, گفت: یک موقعیت ۵۰ درصد پیدا کنید که ذوب‌آهن در این بازی ایجاد کرده باشد. من در جریان بازی نبودم و شاید موقعیت‌های ذوب آهن را ندیده باشم, اگر چنین موقعیتی ایجاد کرده‌اند به من بگویید. ما مقابل ذوب‌آهنی بازی می‌کردیم که در شرایط ایده آلی قرار داشت اما به آنها موقعیت گلزنی ندادیم.

وی افزود: بازیکنان خط دفاعی تیم خیلی خوب کار کردند و به تیم حریف اجازه ایجاد موقعیت ندادند. فقط در نیمه اول در پشت محوطه جریمه به آنها چند بار خطا دادند که من در بین نیمه از بازیکنانم خواستم که در این ناحیه دیگر به حریف خطا ندهند. در ذهنم نیست که ذوب آهن حتی موقعیت ۳۰ درصد نیز به دست آورده باشد. علاوه بر این ما سجاد شهباززاده و کومان دو موقعیت صددرصد از دست دادند و همچنین پنالتی ما نیز به گل تبدیل نشد اما ما روی ارسال ۷۰ متری گل دریافت کردیم, دیگر این توپ نباید به گل تبدیل می‌شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-26 20:41

افزودن دیدگاه جدید