کد مطلب: 

226508

نورافکن: دربی را ببریم به قهرمانی نزدیک می‌شویم

کاپیتان تیم ملی امید می‌گوید که تغییر پستی که در اینجا دارد بسیار سخت است.
نورافکن: دربی را ببریم به قهرمانی نزدیک می‌شویم

به گزارش خبرورزشی، امید نورافکن کاپیتان تیم ملی امید در حاشیه آخرین تمرین ایران قبل از بازی با ترکمنستان گفت: سال نو را به هم وطنانم و شما تبریک می‌گویم. اولین بازی ما در این تورنمت است و خیلی می‌تواند مهم و تاثیرگذار باشد در ادامه مسابقات. از مردم ایران می‌خواهم ما را کمک و حمایت کنند.

وی در مورد هم گروهی با عراق، یمن و ترکمنستان گفت: خودتان می‌دانید و مسابقات جام ملت‌های آسیا در رده بزرگسالان را دیدید و هیچ بازی آسانی نداریم. از آن دوره گذشته که ایران بتواند همه را ببرد. فوتبال خیلی عوض شده است و تیم‌های عربی خیلی خوب شدند و کار ما اصلا آسان نیست و دیدار اول ما می‌تواند خیلی مهم باشد.

نورافکن در رابطه با دربی حساس نوروزی گفت: ما سال نسبتا خوبی را با استقلال گذراندیم و بازی دربی هم همیشه از حساسیت خاصی برخوردار است و اگر بتوانیم سه امتیاز را بگیریم می‌توانیم به قهرمانی نزدیک شویم.

کاپیتان تیم ملی امید درباره بازی در پست دفاع وسط گفت: این نظر سرمربی تیم است که من در دفاع وسط بازی کنم. این تغییر پست می‌تواند خیلی دشوار و سخت باشد و نیاز به تمرکز بالا دارد و من هم به دنبال ارائه بهترین نمایش هستم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-21 22:03

افزودن دیدگاه جدید