کد مطلب: 

226507

یک شایعه در اطراف تلویزیون؛ آیا عابدزاده 50 میلیون پول گرفته است؟

ستارگان ورزش دیشب در برنامه‌های مختلف تلویزیونی حضور داشتند.
یک شایعه در اطراف تلویزیون؛ آیا عابدزاده 50 میلیون پول گرفته است؟

به گزارش خبرآنلاین، با داغ شدن تنور ماجرای عادل فردوسی پور و برنامه 90 و اینکه این برنامه فعلا جایی در جدول پخش شبکه سه سیما ندارد، صحبت هایی مبنی بر تحریم برنامه های نوروزی تلویزیون توسط ورزشکاران برای حمایت از عادل مطرح شد. عده ای خواستار عدم شرکت در این برنامه ها بودند اما تعدادی از ورزشکاران سرشناس کشور نظیر مسعود شجاعی و احمدرضا عابدزاده در برنامه های صداوسیما به مناسبت سال نو شرکت کردند.

حال این گمانه زنی مطرح است که این ستاره های شناخته شده در ازای دریافت چه رقمی در این برنامه ها حاضر شده اند؟ بعضی برنامه های تلویزیون همه ساله به طور رسمی میزان کادویی که به مهمان هایشان می دهند را اعلام می کنند اما بعضی دیگر این کار را انجام نمی دهند و حالا سایت بانک ورزش مدعی شده که احمدرضا عابدزاده برای حضور در تلویزیون 50 میلیون تومان دریافت کرده است.

چنین صحبت هایی همیشه حول محور ستاره هایی که در برنامه های تلویزیونی شرکت می کنند وجود دارد اما تا این لحظه تهیه کننده آن برنامه یا سازمان صداوسیما هیچ واکنشی به این خبر نداشته اند و آن را تایید یا تکذیب نکرده اند. باید دید آیا این سازمان موضع گیری شفافی در این خصوص خواهد داشت یا خیر؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-21 21:32

افزودن دیدگاه جدید