کد مطلب: 

226385

ماهینی دربی را از دست داد

مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس با رفع مصدومیت به دیدار تیمش مقابل استقلال تهران می‌رسد.
ماهینی دربی را از دست داد

به گزارش خبرآنلاین، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در حالی قرار است تیم‌های پرسپولیس و استقلال ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که در حال حاضر شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ۴۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارند و آبی پوشان پایتخت با ۴۳ امتیاز دوم هستند.

در روزهای گذشته حواشی زیادی برای زمان برگزاری شهرآورد پایتخت بوجود آمده و احتمال دارد این بازی لغو شود، اما سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در این‌باره بیان کرد: دربی به طور قطع ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و زمان آن تغییر نخواهد کرد.

ماریو بودیمیر، مهاجم کروات سرخپوشان که در نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شد و تنها مقابل پاختاکور ازبکستان گلزنی کرد، در تمرین امروز (یکشنبه) حضور نیافت تا شایعات زیادی حول این بازیکن مطرح شود اما او مشکلی ندارد و با صلاحدید کادرفنی می تواند رو در روی استقلال بازی کند.

البته حسین ماهینی که از چندی پیش در تمرینات گروهی حضور یافته است، به دربی ۸۹ پایتخت نمی رسد و از اواخر فروردین می تواند برای سرخپوشان بازی کند.

شاگردان برانکو سال ۹۷ را با صدرنشینی به پایان رساندند و امید زیادی دارند قهرمان لیگ هجدهم شوند. دیدار دربی ۱۰ فروردین ۹۸ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-17 22:28

افزودن دیدگاه جدید