کد مطلب: 

226090

سیوی برای ماندن استقلال در کورس قهرمانی(عکس)

بعد از مدت ها نیمکت نشینی در آزادی سرانجام نوبت به تکرار درخشش گلر جوان آبی ها رسید تا سیو طلایی او استقلال را در کورس قهرمانی نگه دارد.
سیوی برای ماندن استقلال در کورس قهرمانی(عکس)

به گزارش ورزش سه، استقلال در روزی موفق شد از سد نفت مسجدسلیمان بگذرد و چهارمین برد متوالی خود را جشن بگیرد که سیو طلایی سیدحسین در اواخر نیمه دوم به عنوان کلیدی ترین صحنه این بازی نقشی مهم در ثبت این برد ایفا کرد تا استقلال با این سیو طلایی سه امتیاز ارزشمند کسب و در کورس قهرمانی باقی بماند.

سیدحسین که برای تکرار روزهای درخشان نیم فصل دوم پارسال صبوری زیادی به خرج داد سرانجام در دومین بازی متوالی در لیگ برتر به عنوان گلر اول استقلال به میدان رفت و این بار هم در مقابل چشم تماشاگران استقلال با سیو طلایی خود در نیمه دوم کلین شیتی دیگر به ثبت رساند تا همین صحنه آبی ها را در کورس قهرمانی نگه دارد.

رکوردار کلین شیت در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران با به رخ کشیدن آمادگی بالای خود یک بار دیگر بارقه امید را در دل هواداران زنده کرد تا دوباره شاهد همان دروازه بانی باشند که با کلین شیت های متوالی روزهای طلایی را برای استقلالی ها رقم زد و رکورد تاریخی از خود در تاریخ فوتبال ایران به ثبت رساند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-08 21:56

افزودن دیدگاه جدید