کد مطلب: 

225995

تعویض‌های بی‌اثر مکمل بازی پرانتقاد سرخ‌ها

نمایش پرانتقاد پرسپولیسی ها در نیمه دوم دیدار برابر پاختاکور برای کامل شدن به یک مورد ویژه نیاز داشت؛ تعویض های بی اثر سرخ‌پوشان!
تعویض‌های بی‌اثر مکمل بازی پرانتقاد سرخ‌ها

به گزارش ورزش سه، پرسپولیسی ها در دو 45 دقیقه دیدار امشب برابر پاختاکور به دو صورت جداگانه در میدان حضور یافت. آنها در نیمه اول و باتوجه به شوکی که در دقایق ابتدایی وارد شد به خوبی توانستند در میدان حضور پیدا کنند و هم دروازه حریف را باز کنند و هم موقعیت های خوبی به دست بیاورند. اما اوضاع به گونه ای دیگر بود آنها در 45 دقیقه دوم ابدا نشانی از موفقیت به همراه نداشتند و به همین دلیل بازی پرانتقاد سرخ پوشان از شروع نیمه دوم، هواداران این را لحظه به لحظه بیشتر به تعویض های این تیم امیدوار می کرد. 

قطعا چند بازیکن داخل ترکیب موفق به نشان دادن کیفیت خود نداشتند و به همین دلیل نامزد هر یک هواداران برای تعویض بودند و البته حضور بازیکنانی نظیر سروش رفیعی و سیامک نعمتی روی نیمکت، هر دقیقه که از بازی می گذشت سکونشینان و البته هواداران پای تلویزیون را امیدوار می کرد تا با حضور یکی از این بازیکنان نیمکت نشین و خروج یکی از نفراتی که در زمین موفق نبودند می تواند باز هم ورق برای پرسپولیسی ها برگردد و آنها بتوانند با تعویضی به موقع اوضاع را در دست بگیرند. این اتفاق اما در این دیدار هرگز نیفتاد چرا هم برانکو گویا حوصله ای برای تغییرات بنیادین در تیم نداشت و هم بازیکنانی که به میدان رفتند آن نفراتی بودند که از آنها انتظار بیشتری بود. 

در حالی که از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم مشخص بود سرخ پوشان در حالتی ضعیف تر از نیمه اول در میدان حضور دارند برانکو به مانند روزهایی که ترجیح می دهد کمی لج بازی را چاشنی کارش کند بی اهمیت به این نکته که می تواند با یکی دو تعویض در دقایق میانی نیمه دوم تیم را راه بیندازد سرانجام در دقیقه هفتادم بازی اولین تعویض سرخ پوشان را انجام داد و در حالی که بودیمیر عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته بود از زمین بیرون رفت و سیامک نعمتی جایگزین وی شد. 

پس از این تعویض، پرسپولیسی ها دیگر به سمت تعویض نرفتند تا دقایق پایانی بازی و در دقیقه 85 بالاخره برانکو دستور داد بشار رسن(که هر چه به پایان نزدیک می شدیم بی دقت تر می شد) از زمین بیرون برود و سروش رفیعی جایگزین او شود. فارغ از این که تعویض در این دقایق پایانی بازی چه تاثیری می تواند برای پرسپولیسی ها داشته باشد بازیکنی که به میدان آمد نیز هرگز نتوانست پاسخگوی نیاز سرخ پوشان باشد. 

سیامک نعمتی که از ابتدای حضور در میدان به خط حمله نزدیک شد تا بتواند گره گلزنی در نیمه دوم را باز کند بدون تردید هیچ عملکرد مثبتی نداشت و نمی تواند اتفاقی روی دروازه پاختاکور را به وی نسبت داد. در حالی که انتظارات از سیامک بالا بود چند بار از دست دادن توپ باعث شد تا از روند بازی دور شود. در سوی دیگر نیز حضور سروش در دقایق پایانی هیچ باری از روی دوش سرخپوشان برنداشت. رفیعی هم بعد از حضور میدان نه تنها نتوانست انتظاری را برآورده کند که چند بار با خظا روی بازیکنان حریف روند بازی را متوقف کرد. 

و بدین ترتیب با تنها دو تعویض پرونده بازیکنان تعویضی پزسپولیس بسته شد و برانکو نیز به هر دلیلی سومین تعویض را انجام نداد تا در حالی که در برخی از بازی ها با تعویض های فوق العاده خود مقدمات پیروزی تیمش را محیا می کند در دیدار امروز نتوانست پاسخگوی انتظارات باشد. هم برانکو و هم دو بازیکنی که در نیمه دوم به میدان آمدند اما در نهایت نتوانستند هواخواهان پرسپولیس را خوشحال کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-05 22:08

افزودن دیدگاه جدید