کد مطلب: 

225960

دختر 12 ساله در خانه مجردی 3 پسر چه سرنوشتی داشت!

دختر کلاس ششم برای زندگی آزادانه از خانه فرار کرد و در یک خانه مجردی همراه 3 پسر نوجوان دستگیر شد.
دختر 12 ساله در خانه مجردی 3 پسر چه سرنوشتی داشت!

به گزارش رکنا، روز چهارشنبه 8 اسفند ماه سال جاری دختر 12 ساله که کلاس ششم است برای رفتن به مدرسه از خانه‌شان در شهرک دریا خارج شد و خانواده‌اش هرچه منتظر ماندند خبری از دخترشان نشد.

خانواده نگران به مدرسه دخترشان رفتند که متوجه شدند دخترشان از صبح به مدرسه نرفته و هیچ یک از همکلاسی‌هایش او را از صبح ندیده‌اند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای پیدا کردن دختر 12 ساله وارد عمل شدند و ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند و در گام نخست مشخص شد که دختر نوجوان آخرین بار همراه یک پسر نوجوان در پارک نزدیک مدرسه دیده شده است.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات ردیابی‌های پلیسی را کلید زدند و با اقدامات فنی و پلیسی توانستند مخفیگاه پسر نوجوان را ردیابی کنند.

بدین ترتیب کارآگاهان در عملیاتی غافلگیرانه پای در خانه مجردی پسر نوجوان گذاشتند و دختر 12 ساله را همراه 3 پسر نوجوان دستگیر کنند که در بازرسی از خانه مجردی مشروبات الکلی نیز به دست آمد.

دختر نوجوان به ماموران گفت: بخاطر اینکه آزادانه زندگی کنم از خانه فرار کردم و چون از چندی قبل با پسر نوجوان آشنا شدم و چون می‌خواستم آزادانه با پسران در ارتباط باشم تصمیم به فرار گرفتم.

بنا به این گزارش، 3 پسر و دختر نوجوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-04 23:07

افزودن دیدگاه جدید