کد مطلب: 

225817

بودیمیر؛ یک گام تا شکستن طلسم ۵ ماهه (عکس)

ماریو بودیمیر روز گذشته عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیم پرسپولیس داشت و با نمایش جذاب خود هواداران را امیدوار کرد.
بودیمیر؛ یک گام تا شکستن طلسم ۵ ماهه (عکس)

به گزارش ورزش سه، قرمزپوشان پایتخت در شرایطی صنعت نفت را شکست دادند که زوج خط حمله این تیم را ماریو بودیمیر و علی علیپور تشکیل داده بودند. بودیمیر پس از انتقادات فراوان در این بازی به ترکیب اصلی رسید و سطح بالای فوتبال خود را خیلی زود نمایان کرد. در دقیقه ۲۴ در حالی که خودش صاحب موقعیت گلزنی بود، با هوشیاری توپ را به شکل چیپ از بالای سر دفاع و دروازه بان نفت عبور داد تا علی علیپور دروازه نفت را باز کند.

یک دقیقه بعد مهاجم کروات قرمزها با شوت از راه دور دروازه نفت را تهدید کرد اما ضربه فوق العاده اش با بدشانسی تبدیل به گل نشد. چند دقیقه بعد نیز او با فراری دیدنی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما بازهم سیو دریس بودیمیر را ناکام گذاشت.

پس از این اتفاقات، هواداران پرسپولیس شاید برای اولین بار ماریو بودیمیر را مورد تشویق همه جانبه قرار دادند اما این پایان کار مهاجم بلند قد نبود. در نیمه دوم وی با پیگیری و سماجت دروازه صنعت نفت را باز کرد اما این بار داور گل او را مردود کرد. چند دقیقه بعد هم علیپور تلاش کرد تا پاس گل بودیمیر را جبران کند اما ماریو علی رغم تلاش بسیار زیاد، یک گام کم آورد تا طلسم ۵ ماهه اش پابرجا بماند.

بودیمیر آخرین بار در روز یکم مهر ماه گلزنی کرد. ماریو در بازی دینامو زاگرب و اینتر زاپرسیچ یکی از ۵ گل تیمش را زد و زمینه ساز برتری ۵-۳ زاگربی ها شد.

حالا نمایش جذاب برابر صنعت نفت باعث شده تا هواداران پرسپولیس به آینده این بازیکن امیدوار باشند؛ در روزی که منشا برای استقلال درخشید، شاید مهم تر از کسب سه امتیاز بازی با صنعت، همین درخشش بودیمیر بود که به وقوع پیوست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-01 18:27

افزودن دیدگاه جدید