کد مطلب: 

225794

با یادآوری تجربه تلخ جدایی تیام، بند قرارداد، پابند پاتوسی!

همان‌قدر که آیاندا پاتوسی سخت به تهران آمد، سخت‌تر مجوز حضور در لیگ برتر ایران را دریافت کرد.
با یادآوری تجربه تلخ جدایی تیام، بند قرارداد، پابند پاتوسی!

به گزارش ایران پژواک، مسئولان باشگاه استقلال هم مسیر ورودی پاتوسی را به اندازه‌ای که لازم باشد باز و البته مسیر خروجی اش را بسته‌اند تا این ستاره آفریقای جنوبی نتواند به راحتی مامه بابا تیام از استقلال جدا شود. 

یک حقوقدان مسیر پاتوسی را بست! 
مامه بابا تیام که در نیم‌فصل زمستانی فصل قبل به تهران آمد هیچ بندی در قراردادش گنجانده نشد که برای جدایی از باشگاه استقلال دچار دردسر شود بلکه همه راه‌ها به‌سوی او باز گذاشته شده بود که بتواند هر سازی خواست بزند تا استقلالی‌ها به سازش حرکت کنند! اما این بار حضور یک مهره حقوقی آشنا با مسائل فوتبالی در جمع مدیران اجرایی باشگاه از بروز این مشکل جلوگیری کرد. 

پاتوسی مورد قبول همه باشگاه!
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد عملکرد آیاندا پاتوسی در دیدار‌های قبلی به شدت مورد توجه کادر فنی، مدیریتی و اعضای کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال شده است. این بازیکن در دو بازی اولش برای استقلال دو گل زده، دو پاس گل داده و با تأثیرگذاری مستقیم روی گل به خودی تیم پارس جنوبی جم، یک‌تنه بار هجومی تیم استقلال را به دوش کشیده است. از این‌رو همه ارکان اجرایی و فنی استقلال این روز‌ها لب به تمجید از این بازیکن باز کرده‌اند. 

خطیر به پاتوسی قول داد
اخبار رسیده از افراد نزدیک به باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که در روز‌های اول مذاکرات این باشگاه با پاتوسی، علی خطیر که مرد اول و آخر مذاکره با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش بود به این بازیکن قول داده در استقلال پیشرفتی قابل ملاحظه خواهد کرد و از دلایلش برای اثبات این ادعا اشاره به نمونه‌های این‌چنینی که به استقلال آمدند و سپس رشد کردند داشته است. 

دل‌نگرانی هواداران بیهوده است!
دو روز پیش روزنامه خبرورزشی درباره آیاندا پاتوسی یادداشتی منتشر کرد با تیتر «پاتوسی تیام نشود!» همین متن ۳۰۰، ۴۰۰ کلمه‌ای کافی بود تا هواداران و برخی پیشکسوتان استقلال نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده و از مدیران باشگاه مستقیم یا غیرمستقیم بخواهند این مهره کارآمد را به راحتی از دست ندهند، اما روز گذشته علی خطیر اعلام کرد این نگرانی‌ها بیهوده است. 

بند مهم در قرارداد پاتوسی!
معاونت ورزشی استقلال درباره نوع قرارداد پاتوسی گفت: «ما با این بازیکن ۶ ماهه بستیم و او را نیم‌فصل به خدمت گرفتیم تا هم در این مدت خودش را ارزیابی کنیم و هم برای آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم». معاونت ورزشی استقلال درباره بند مهمی که در قرارداد این بازیکن قید شده گفت: «در قرارداد او بندی گنجانده شده که به استقلال اجازه می‌دهد بسته به نظر مساعد مدیرعامل و سرمربی تیم قرارداد به حالت قطعی (از قرضی) و دائمی تبدیل شود». 

پول پاتوسی هم تعیین شده است!
از اتفاقات خوبی که در این قرارداد رخ داده تعیین رقم قرارداد قطعی و مابه‌التفاوت آن با موقتی یا قرضی است. علی خطیر که تحصیلاتش در زمینه حقوق با شاخه فوتبالی است و با زیر و بم این مباحث آشنایی کامل دارد در ارتباط با اینکه آیا ممکن است رقم قرارداد پاتوسی برای تمدید قرارداد چند برابر شود یا پیشنهادی بدهد که استقلال نتواند از عهده اش بربیاید گفت: «همه قیمت‌ها از قبل در قرارداد نهایی و توافقات کامل انجام شده و قرار نیست قیمت بالا برود».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-28 17:31

افزودن دیدگاه جدید