کد مطلب: 

225717

بازیکنان استقلال را هوایی کردند!

دلال‌ها و بعضی باشگاه‌ها به این فکر می‌کنند که از همین حالا میخ نقل و انتقال بعضی از بازیکنان را بکوبند و خلاصه دیر نکنند.
بازیکنان استقلال را هوایی کردند!

به گزارش خبرورزشی، همیشه در ماه‌های پایانی فصل تماس‌ها با بازیکنان برقرار می‌شود. به هر حال  همه می‌دانند در تابستان جذب بازیکنان سخت‌تر می‌شود، چون باشگاه‌ها دست به نقد هستند.

باشگاه استقلال در سال‌های گذشته همواره با چنین مشکلی روبه‌رو بوده است. آن‌ها بعضی از بازیکنان‌شان را زودتر از چیزی که فکر می‌کردند از دست دادند. مثلاً تابستان گذشته امید نورافکن و مجید حسینی به‌راحتی از چنگ آبی‌ها در رفتند. استقلال قصد داشت علی قلی‌زاده را هم بگیرد و از چندماه قبل مذاکراتش را با او آغاز کرده بود، اما در نهایت باشگاه شارلوای بلژیک او را به خدمت گرفت. استقلالی‌ها در دو سال گذشته از خارجی‌ها ضربه خورده‌اند و نمی‌خواهند امسال این اتفاق برایشان بیفتد. منتهی خبر‌های رسیده از داخل باشگاه حکایت از آن دارد که بعضی از دلال‌ها مشغول وسوسه کردن بعضی از بازیکنان تیم هستند و امیدوارند بتوانند آن‌ها را از چنگ استقلال در بیاورند.

بعد از بازی ذوب‌آهن وینفرد شفر خیلی سربسته به تلاش‌ها برای جدایی صیادمنش از جمع آبی‌ها اشاره کرد. ماجرا از این قرار است که چند دلال با این بازیکن تماس گرفته‌اند و مسئولان باشگاه هم متوجه این موضوع شده‌اند. ظاهراً فرشید اسماعیلی هم از جمله بازیکنانی است که مشتریانی دارد و حتی بعضی دلال‌ها در تلاش هستند او را هم برای جدایی از استقلال وسوسه کنند. طارق همام هم بدش نمی‌آید در همین سال اول حضورش در استقلال بتواند پلی بزند و عازم کشور دیگری شود. فعلاً باشگاه از این مسئله ناراضی است و شفر هم از مسئولان خواسته حواس‌شان جمع باشد تا اتفاق تابستان گذشته امسال هم تکرار نشود. شفر تا پایان فصل بعدی با آبی‌ها قرارداد دارد و از همین حالا نقشه‌ها را ریخته. او به فتحی تأکید کرده در تابستان نباید اجازه جدایی بازیکنان را دهند و فقط در صورتی که او اسم بازیکنی را نخواست، نامش را در لیست فروش بگذارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-26 18:24

افزودن دیدگاه جدید