کد مطلب: 

225655

رسوایی جنسی برای هنرمندی که متهم به اذیت و آزار دختربچه‌ها شد

«آر کلی»، خواننده مشهور آمریکایی که در ۱۰ پرونده متهم به آزار و تجاوز جنسی علیه دختران زیر سن قانونی شده بود از سوی پلیس بازداشت شده و اکنون قاضی قرار وثیقه یک میلیون دلاری برای وی تا روز دادگاه صادر کرده است.
رسوایی جنسی برای هنرمندی که متهم به اذیت و آزار دختربچه‌ها شد

به گزارش میزان، قاضی یکی از دادگاه‌های شیکاگو روز شنبه قرار وثیقه یک میلیون دلاری برای «آر کلی» که متهم به آزار جنسی ۴ زن از سال ۱۹۹۸ تا سال ۲۰۱۰ شده است صادر کرد.

بر اساس مفاد وثیقه، آر کلی باید پاسپورت خود را تحویل دهد و احتمالا با هیچ دختر زیر سن ۱۸ سال تماسی نداشته باشد.

این خواننده آمریکایی که در ۱۰ پرونده متهم به جرایم جنسی و سوء استفاده جنسی از ۴ زن شده بود بازداشت و محکوم شد.

قاضی دادگاه شهر کوک برای هر مورد از اتهامات قرار وثیقه ۲۵۰ هزار دلاری تعیین کرده و آر کلی که یکی از خوانندگان معروف و موفق آمریکا به شمار می‌رود نیاز به سپردن ضمانت ۱۰۰ هزار دلاری است.

رسوایی جنسی خواننده مشهور آمریکایی/آر کِلی متهم به آزار جنسی دختران زیر سن قانونی شد

دادستان‌ها علاوه بر این جزئیات گرافیکی بیشتری درباره اتهامات علیه وی را افشا کرده‌اند. آزمایشات صورت گرفته در این زمینه مثبت بوده و گناهکار بودن کلی را تأیید می‌کنند.

بر اساس گزارش دادگاه در زمان ارتکاب جرم، دو نفر از قربانیان ۱۶ ساله، یکی از آن‌ها بین ۱۴ تا ۱۶ سال و قربانی چهارم ۲۴ ساله بوده است.

قاضی دادگاه کوک می‌گوید کلی در زمان ارتکاب جرم از خشونت و تهدید استفاده کرده است.

با این وجود آر کلی و وکلای وی همواره این اتهامات را رد کرده‌اند؛ وکیل وی روز جمعه مدعی شده که این ۴ قربانی دروغ می‌گویند.

رسوایی جنسی خواننده مشهور آمریکایی/آر کِلی متهم به آزار جنسی دختران زیر سن قانونی شد

پس از صدور حکم بازداشت، نیروهای پلیس با دستبند او را به اداره پلیس آورده‌اند؛  او به سؤالات پاسخی نداده است و حکم نهایی وی روز ۸ مارس مشخص خواهد شد.

این در حالی است که اخیرا مستندی منتشر شده و به اظهارات ۴ زنی پرداخته که می‌گویند قربانی آزار جنسی کلی بوده‌اند.

علاوه بر این طی چند ماه اخیر کمپینی برای بایکوت کنسرت‌ها و آلبوم‌های این خواننده آمریکایی به راه افتاده و چند تن از خواننده‌ها آمریکایی نیز همکاری با وی را قطع کرده‌اند.

دو منبع آگاه به سی‌ان‌ان گفته‌اند که طی ماه جاری هیئت منصفه دادگاه کوک درباره اتهامات جدید مطرح شده علیه کوک تشکیل جلسه داده‌اند.

این در حالی است که اخیرا «مایکل اوناتی»، یکی از وکلای جنجالی آمریکا گفته ویدئویی را در اختیار قاضی دادگاه کوک قرار داده که لحظه تجاوز جنسی یک دختر زیر سن قانونی از سوی آر کلی را نشان می‌دهد.

اوناتی به سی‌ان‌ان گفته که این ویدئو جای هیچگونه سؤالی را درباره گناهکار بودن کلی در پرونده مربوط به آزار جنسی کلی علیه یک دختر ۱۴ ساله باقی نمی‌گذارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-24 23:57

افزودن دیدگاه جدید