کد مطلب: 

225532

از بازیکن سالاری تا خرید برج در در ترکیه؛ در استقلال چه خبر است؟

بازیکنان استقلال طی روزهای اخیر واکنش تندی نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود به مدیریت داشته‌اند.
از بازیکن سالاری تا خرید برج در در ترکیه؛ در استقلال چه خبر است؟

به گزارش ایلنا، در اینکه باشگاه استقلال باید در مقابل تعهداتی که به بازیکنان داده خوش‌قول باشد هیچ تردیدی نیست و درباره بدعهدی باشگاه در مقابل بازیکنان بارها نقد نوشته شده است اما در عین حال بازیکنان هم نباید پا را از دایره اختیارات خود فراتر بگذارند و این پرده‌دری‌های اخیر که در مصاحبه‌های تند روزبه چشمی از همه بازیکنان مشهودتر بود هم قابل توجیه و پذیرش نیست. 

رفتاری که روزبه چشمی دارد و پیامدش سکوت باشگاه استقلال، مصداق بارز بازیکن سالاری در فوتبال ایران است و انتظار می‌رود که سران باشگاه استقلال در مقابل چنین رفتارهایی قاطع باشند. موضوع خلف وعده در پرداخت حقوق بازیکنان بدون شک پدیده تازه‌ای در باشگاه استقلال نیست و در همه ادوار چنین اتفاقاتی رخ داده است، در عین حال اما باشگاه استقلال با وجود این بدقولی‌ها دست آخر دستمزد غالب بازیکنان و مربیان خود - مگر در موارد استثنا - را پرداخت کرده است و اینطور نیست که پول بازیکن یا مربی پایمال شود. رفتاری که برخی بازیکنان استقلال انجام می‌دهند جز آنکه وجهه باشگاه استقلال در میان مردم را تخریب کند و این باشگاه را همواره بدهکار جلوه دهد محصول دیگری به همراه نخواهد داشت. 

بازیکنانی که در زمان نداری باشگاه اینطور به سوی باشگاه خود یورش می‌برند و آنها را با تندترین الفاظ به نقد می‌کشند اما زمانی که دستمزد خود را دریافت می‌کنند حتی یک بار هم این موضوع را رسانه‌ای نمی‌کنند و همواره در مواقعی که باشگاه حقوق‌شان را به تعویق می‌اندازد اینگونه معترض می‌شوند. 

روشی که برخی بازیکنان استقلال در پیش گرفته‌اند در گذشته هم بوده و یقینا در آینده هم بازیکنانی مانند روزبه چشمی خواهند بود که اینگونه باشگاه خود را زیر سوال ببرند اما پرسشی که در مقابل این بازیکنان باید قرار داد این است که حقیقتا اگر با مشکل مالی مواجه‌اند، چرا در شهرهای خوش آب و هوای ترکیه به دنبال خرید آپارتمان می‌گردند و به دنبال سرمایه گذاری در این کشور هستند. پدیده خرید آپارتمان در ترکیه توسط بازیکنان استقلال البته مختص به یکی، دو بازیکن نیست و غالب بازیکنان این باشگاه را در بر می‌گیرد. البته در این ماجرا پای یکی از پیشکسوت‌های قدیمی ترکیه‌نشین استقلال هم در میان است و او بازیکنان را برای سرمایه‌گذاری در ترکیه تهییج می‌کند!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-21 23:57

افزودن دیدگاه جدید