کد مطلب: 

225255

لیکنز: پیروزی بزرگی برابر استقلال کسب کردیم

جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پیروزی بزرگی بدست آوردیم.
لیکنز: پیروزی بزرگی برابر استقلال کسب کردیم

به گزارش خبرورزشی، جرج لیکنز پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: پیروزی بزرگی بدست آوردیم، چون بیش از ۸۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند.

بازی خیلی سنگینی را شاهد بودیم. استقلال تیم بزرگ و خوبی است، اما نشان دادیم چطور می‌توانیم بازی‌های بزرگ را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: امروز دیدید که همیشه بازی‌های بزرگ جزئیاتی دارد که در نوع بازی تأثیرگذار هستند و دیدید که چه بازی بزرگی را پیروز شدیم.

لیکنز گفت: فکر کنم بهترین بازیکن زمین عبدالله‌زاده بود که بدون اینکه ضربه‌ای در بازی بزند، بهترین بازیکن بود! (این بازیکن در دقیقه ۴+۹۰ وارد زمین شد). همانطور که می‌دانید احسان حاج‌صفی با وجودی سطحی که داشت، هفته گذشته اشتباه کرد، اما این بازی عملکرد خوبی داشت و پاس گل هم داد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: بازی بدون توپ ما اهمیت داشت. فشاری که روی هافبک‌های دو تیم بود، زیاد دیده می‌شد. آنها به ما فشار زیادی وارد کردند. برد امروز برای تراکتورسازی مهم و حیاتی بود. خیلی به خودم می‌بالم که این برد در حضور بیش از ۸۰ هزار رقم خورد. این پیروزی را به هواداران و مالک باشگاه تقدیم می‌کنم. باید بگویم استقلال تیم عالی است و باید برابر این تیم عملکرد خوبی داشته باشید.

وی اضافه کرد: نمی‌توانستیم تغییرات زیادی انجام دهیم، چون تیم مقابل ما استقلال بود. می‌توانستیم گل تساوی را دریافت کنید، اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. فردا نیز بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم تا بازیکنانی که بازی نکردند، محک بخورند.

لیکنز در خصوص تأثیر حضور هواداران تراکتورسازی عنوان کرد: اسقبال هواداران و حمایتی که داشتند، عالی بود، اما اول باید تمرکز خودمان را حفظ و از احساسی شدن بازیکنانم جلوگیری می‌کردم تا با بازیکنان حریف و داور تنشی نداشته باشند. این بازی فرصت‌های کمی داشت، اما توانستیم از کوچک‌ترین اشتباه استفاده کرده و به گل برسیم.

وی ادامه داد: در برخی صحنه‌ها نباید توپ را به راحتی از دست می‌دادیم، اما به خاطر فشاری که بود، این اتفاق افتاد. ضمن اینکه حریف‌مان قدرت بالایی داشت. ، سزاوار این سه امتیاز بودیم و عملکرد اشکان دژاگه عالی بود.در نیمه نخست یکسری پاس‌های اشتباه داشتیم، اما نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانتسیم سه امتیاز بازی را بگیریم. وقتی همه چیز خوب است، نیازی نمی‌بینم در ترکیب تیمم تغییری ایجاد کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با اینکه نیمه نخست چنگی به دل نزد، گفت: انتظارات از تیم ما زیاد است، اما فکر نمی‌کنم این تیم تاکنون قهرمان شده باشد. این تجربه را در باشگاه ترابزون اسپور داشتم. آنجا هواداران زیادی داشتند، اما در سال‌های اخیر خود قهرمانی بدست نیاورده بودند. فراموش نکنید زنوزی ۶ ماه است که تیم را خریداری کرده است و نیاز به زمان بیشتری داریم تا به سطح بالا و حرفه‌ای برسیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-15 18:47

افزودن دیدگاه جدید