کد مطلب: 

225246

ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی

استقلال تهران برای کم کردن فاصله امتیاز نسبت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر تیم پرستاره تراکتورسازی تبریز را پیش رو دارد.
ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز امروز از ساعت 15:30 میهمان تیم پرستاره تراکتورسازی است. سرخپوشان که به همراه سرمربی جدیدشان به یک برتری و یک تساوی در نیم فصل دوم رسیده‌اند تلاش می‌کنند تا با عبور از شاگردان وینفرد شفر بتوانند کماکان در کورس مدعیان قهرمانی لیگ هجدهم باقی بمانند.

اما برای استقلال تهران فضای مناسبی محیا شده تا ضمن حفظ آمار موفق شکست ناپذیری برای دومین بار در فصل جاری تراکتورسازی را شکست بدهند. آبی‌ها در هفته سوم لیگ در ورزشگاه آزادی و دور از جو عجیبی که بین طرفداران دو تیم موجود بود با سه گل تیم تحت هدایت جان توشاک را شکست دادند و به سه امتیاز ارزشمند دست یافتند.

تیمی که با وینفرد شفر رفته رفته توانسته از میانه‌های جدول به حوالی مدعیان برسد و اکنون در تعقیب تیم‌های بالای جدول باشد، بعد از شکست یک بر صفر برابر سپاهان در آبان‌ماه تا به امروز به سه تساوی و چهار برد در مسابقات لیگ دست یافته‌اند و شکست ناپذیری آنها 112 روز می‌گذرد. شفر و شاگردانش که دو امتیاز پایین‌تر از تراکتور قرار دارند در صورتی که از ورزشگاه یادگار برنده خارج شوند با 31 امتیاز به رتبه چهارم و 6 امتیازی صدر جدول که در اختیار پرسپولیس قرار گرفته می‌رسند.

خبر بد برای طرفداران استقلال طی روزهای اخیر شکستگی بینی وریا غفوری در تمرینات بود که با تلاش کادرپزشکی گارد محافظ مناسبی برای او تعبیه شده است و همانطور که وینفرد شفر درخواست کرده بود غفوری پس از تمرین با گارد مشکلی برای بازی کردن در تبریز ندارد و اگر در لحظه آخر نظر سرمربی درباره مدافع ملی پوش تغییر کند فرشاد محمدی مهر می‌تواند جانشین مناسبی برای سمت راست خط دفاع باشد.

سیدمهدی رحمتی در دیدار مقابل پیکان تهران با نظر شفر نیم فصل دوم را به عنوان کاپیتان در ترکیب آبی پوشان آغاز کرد و موفق شد دهمین کلین شیت این فصل را به نام خودش ثبت کند. شفر در مقایسه عملکرد و روحیه رحمتی برای حضور در ترکیب اصلی ترجیح می‌دهد همچنان به سنگربان با سابقه خود اعتماد کند و او در دیدار حساس برابر تراکتورسازی وظیفه حفاظت از دروازه را برعهده داشته باشد.

محمد دانشگر با اعتراض به داور مسابقه پیکان کارت زرد دریافت کرده و به دلیل محرومیت غایب بازی مقابل تراکتور است تا روزبه چشمی در کنار پژمان منتظری قلب خط دفاعی استقلال را شکل بدهند. وریا غفوری گزینه اول گوش راست و آرمین سهرابیان نیز در سمت چپ خط دفاع حضور خواهند داشت.

فرشید باقری دیگری بازیکنی است که به دلیل دریافت کارت زرد و محرومیت در این مسابقه استقلال را همراه نمی‌کند و امید نورافکن، علی کریمی، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان کمربند میانی را تکمیل خواهند کرد. مرتضی تبریزی و گادوین منشا هم که در بازی برابر پیکان عملکرد قابل توجهی داشتند دو مهاجمی خواهند بود که شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی را پیش رو خود می‌بینند.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتورسازی به شرح زیر است:

سیدمهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن، علی کریمی، گادوین منشا، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-15 11:44

افزودن دیدگاه جدید