کد مطلب: 

225228

علی دایی چرا با تلویزیون آشتی نمی‌کند؟

علی دایی بعد از سال‌ها می‌گفت یکبار غافلگیر شده است. او در جشن تولد یک باره‌اش جا خورد و کلی در جمع خبرنگاران رسانه‌ها حرف زد.
علی دایی چرا با تلویزیون آشتی نمی‌کند؟

به گزارش دنیای ورزش تورنتو، علی دایی در تولدی که دو هفته دیرتر گرفته شد و با حضور سردبیران نشریات ورزشی در رستوران سینسیر برگزار شد، از خیلی چیزها حرف زد اما شاید یکی از مهمترین بخش‌های حرف‌هایش درباره عدم مصاحبه با تلویزیون بود.

او که هنوز از رفتار تلویزیون با خود درباره دو پرونده مربوط به بازی با پرسپولیس در ورزشگاه تختی و البته ماجرای یک مجری تلویزیون رشت در گیلان شاکی است، گفت:«یک جانبه با آن آقا حرف زدند ولی وقتی من حکم جلبش را گرفتم چرا چیزی نگفتند؟ چرا دو خط زیرنویس نکردند؟ طوری گزارش پخش کردند که من کسی را زدم که همسرم توی خانه مدام از من می پرسید؟ علی واقعا زدیش؟»

او گلایه های دیگری هم داشت. از اینکه کلی خبر منفی درباره کارهایش در زلزله سر پل ذهاب کار کردند اما یک کلمه نگفتند که او با پول مردم چه کارهای مثبتی آنجا انجام داده است.

دایی از رفقای خوب تلویزیونی اش اسم برد و گفت:«عادل، محمدرضا احمدی و کلی رفیق خوب دارم. مگر بدم می آید بروم در تلویزیون از تیمم دفاع کنم؟ ولی وقتی رفتارشان را اصلاح نمی کنند، برای چه باید حرف بزنم؟»

او از این گفت که یکبار دو خط زیرنویس نکردند که شاید رفتارشان اشتباه بوده و البته دایی فکر می کند تلویزیون شاید اعتقاد دارد که نگذارد کسی بزرگ شود اما عزت دست خداست و این نوع رفتارها نمی تواند کسی را تخریب کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-14 17:07

افزودن دیدگاه جدید