کد مطلب: 

224863

نیکبخت: فرهاد پشت شفر را خالی نمی‌کند

علیرضا نیکبخت، بازیکن سال های دوراستقلال اعتقاد دارد که حضورمجیدی درکادرفنی استقلال منشائ خدمات خواهد بود وهیچ حاشیه ای به همراه نخواهد داشت.
نیکبخت: فرهاد پشت شفر را خالی نمی‌کند

به گزارش ایران ورزشی، از علیرضا نیکبخت پرسیده اند که آیا او هم تصور می‌کند رفتار بازیکنان ایران بعد از دریافت گل اول در جام ملت های آسیا با رفتار کی‌روش ارتباطی دارد که او به این سوال پاسخ متفاوتی داده است: «من قبول ندارم که در آن صحنه مشکل از کی‌روش باشد. هر بازیکنی ویژگی‌های شخصیتی خودش را دارد و نمی‌شود آن را به مربی ربط داد. ما چند سال پیش هم یک گل مشابه از ژاپن خورده بودیم و این ویژگی‌ ما ایرانی‌هاست که زود از تلاش دست می‌کشیم ولی بازیکن ژاپن تا ثانیه آخر نا امید نشد. ضمن اینکه در آن صحنه واقعاً به نظر می‌رسید دایو انجام شده است و شاید خود من هم در آن صحنه بودم دچار همچین اشتباهی می‌شدم. من خودم تیم ملی زمان بلاژویچ را خیلی دوست داشتم و اسامی بزرگی که در تیم بودند هم خیلی مهم بودند و مردم آن تیم را بیشتر دوست داشتند. بدشانسی ما در بازی با ایرلند هنوز یادم نرفته است و آن تیم واقعاً حیف شد.»

نیکبخت با تمجید ازکی‌روش به حرف هایش ادامه داد: «کی‌روش مربی کوچکی نبود ولی مشکل همانطور که گفتم این بود که همه چیز را در دست او قرار داده بودیم. در حال حاضر هم باید یک مربی خارجی در حد کی‌روش بیاوریم چرا که انتخاب ضعیف‌تر از کی‌روش قدم رو به عقب است و در طول این سال‌ها هم کسی را پرورش ندادیم که بعد از کی‌روش به دردمان بخورد. فقط مارکار آقاجانیان در این سال‌ها در کنار او بوده و نیروی دیگری تربیت نکردیم.»

آمدن مربی ایرانی یا یکی مثل برانکو در این شرایط می‌تواند مفید باشد؟ نیکبخت به این سوال هم پاسخ داده است: «برانکو تیم دارد و با تیمش قرارداد دارد و فکر نمی‌کنم کار حرفه‌ای باشد که او را در این مقطع از تیمش جدا کنیم و به تیم ملی ببریم. مربی ایرانی هم در این شرایط فضای کار کردن ندارد و به او اجازه نمی‌دهند کارش را انجام دهد و نتیجه بگیرد و البته سطح توقع مردم هم بالا رفته است.»

نیکبخت به شائبه حضور مجیدی در کادرفنی استقلال برای گرفتن جای شفر نیز این واکنش را نشان داد: «فرهاد مجیدی اگر به جایی رسیده و محبوبیتی کسب کرده لیاقتش بوده و مطمئنم از این هم محبوب‌تر خواهد شد. او شایستگی این را دارد که یک روز سرمربی استقلال شود و آن روز را می‌بینم. ولی اگر منظورتان این است که زیر پای شفر را خالی می‌کند تا خودش جانشین او شود را قبول ندارم و با شناختی که روی فرهاد دارم می‌دانم اینکاره نیست.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-04 20:46

افزودن دیدگاه جدید