کد مطلب: 

224550

مخالفت کمیسیون تلفیق با تخصیص سهمیه بنزین به افراد

اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ با تخصیص سهمیه بنزین به افراد در سال آینده مخالفت کردند.
مخالفت کمیسیون تلفیق با تخصیص سهمیه بنزین به افراد

به گزارش خبرگزاری دانشجو، علی ادیانی‌راد عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 98 با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه، 7 بهمن) این کمیسیون، گفت: در جلسه عصر امروز موضوع قیمت و ساماندهی حامل‌های انرژی بررسی شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه پیشنهادات مختلف مربوط به سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین بررسی شد، افزود: اعضای کمیسیون با پیشنهادات نمایندگان مبنی بر تعلق سهمیه 24 لیتری بنزین به افراد در  هر ماه، مخالفت کردند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 98 ادامه داد: نمایندگان همچنین با تعلق ماهانه 30 لیتر بنزین به افراد نیز مخالفت کردند.

ادیانی‌راد با تأکید بر اینکه در این جلسه، اعضای کمیسیون با همه سناریوهای موجود درباره افزایش قیمت بنزین نیز مخالفت کردند، گفت: در این جلسه، درباره افزایش قیمت بنزین هیچ تصمیمی گرفته نشد و هرگونه تصمیم در این باره به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نگاه کلی در این زمینه این است که طبق بند (الف) ماده 39 قانون برنامه ششم توسعه کل کشور، دولت باید خودش درباره تغییر قیمت حامل‌های انرژی با رعایت جوانب سیاسی، اجتماعی و غیره اقدام کند که تاکنون این ماده را اجرا نکرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-27 19:40

افزودن دیدگاه جدید