کد مطلب: 

224453

رضاییان: در مورد کی‌روش بین مردم نظرسنجی بگذارید

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرایط جام ملت‌ها، بازی با چین، تقابل با ژاپن و شانس قهرمانی در رقابت‌ها صحبت کرد.
رضاییان: در مورد کی‌روش بین مردم نظرسنجی بگذارید

به گزارش ایلنا، رامین رضاییان در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل چین اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم با ارائه یک بازی خوب توانستیم نتیجه بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. این روز‌ها همه تمرکز ما این است که مردم ایران را شاد کنیم و خدا را شکر که سرافکنده نشدیم. از امروز دیگر فکر کردن به بازی با چین کافی است و همه تمرکزمان را باید روی بازی با ژاپن بگذاریم.

وی افزود: بازی خیلی سختی مقابل ژاپن داریم و از برترین قدرت‌های فوتبال آسیاست و با دیدن بازی‌های این تیم مشخص است که از چه کیفیتی برخوردار است و مسیر سختی را هم تا نیمه نهایی جلو آمده و تیم‌های قدرتمندی را از پیش رو برداشته. همانطور که گفتم از امروز همه تمرکز ما روی بازی با ژاپن و بررسی این تیم است تا با تمام قوا به این بازی برویم و به امید خدا و با دعای خیر مردم نتیجه بگیریم.

مدافع تیم ملی در مورد شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت‌ها گفت: همانطور که کادرفنی تا کنون بار‌ها اعلام کرده ما بازی به بازی جلو می‌رویم و بعد از پایان هر بازی به بازی بعدی فکر می‌کنیم و فکر کردن به انتهای مسیر فقط تمرکز ما را به هم می‌زند. در حال حاضر زود است به فکر قهرمانی باشیم و در مورد آن صحبت کنیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با ژاپن در نیمه نهایی است.

رضاییان در مورد آمادگی بالای بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: این آمادگی بالا به خاطر تمرینات حرفه‌ای و به روزی است که انجام دادیم و اردو‌هایی بود که داشتیم. آقای کی‌روش تاکید زیادی روی برگزاری اردو‌های بیشتر داشت و حالا همه می‌بینند که این همه اصرار برای چه بود. ما تمرینات سخت و طاقت فرسایی داشتیم و با استفاده از GPS و وسایل روز تمرینات زیر نظر گرفته می‌شد برای همین همه بازیکنان در بهترین فرم خود قرار دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-25 19:52

افزودن دیدگاه جدید