کد مطلب: 

224060

پخش زنده دیدار پایانی تیم فوتبال ایران در مرحله اول جام آسیا/ تقابل ایران با عراق در زمین فوتبال

سومین بازی تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا با تیم ملی عراق، چهارشنبه (۲۶ دی ماه) از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه سه سیما و شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود.
پخش زنده دیدار پایانی تیم فوتبال ایران در مرحله اول جام آسیا/ تقابل ایران با عراق در زمین فوتبال

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، گزارشگر این مسابقه در شبکه سه سیما محمدرضا احمدی است. امروز برنامه «آسیا ۲۰۱۹» با اجرای محمدحسین میثاقی از ساعت ۱۸:۱۵ روانه آنتن شبکه سه می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی مهدی‌ هاشمی‌ کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما است مسابقات تیم ملی و بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا را پوشش می‌دهد.

رادیو ورزش نیز در برنامه «جام آسیایی» به تهیه‌کنندگی سید مسعود نجات این بازی را روی آنتن می‌برد. گزارشگر رادیو ورزش علی اکبر ارمنده در این مسابقه است و بهتاش فریبا کارشناسی این مسابقه را بر عهده دارد.

گفتنی است این روزها مسابقات جام آسیا ۲۰۱۹ در برنامه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی به طور روزانه بررسی می‌شوند. علاوه بر شبکه تخصصی ورزش سیما که پوشش بازی‌های این دوره از جام آسیا را با اجرای محمد خیابانی برعهده دارد و با حضور مهمانان متعددی از فوتبالیست‌ها و کارشناسان فوتبال به تحلیل بازی‌ها می‎‌پردازد، برنامه «فوتباسیا» از شبکه نسیم نیز خلاصه منتخبی از بازی‌های روز گذشته این جام را هر روز ساعت ۱۴ ارائه می‌کند.

در شبکه تهران نیز ساعت ۱۴:۱۵ در برنامه «تهران ورزشی» به تهیه‌کنندگی محمد هادی نه‌برادر و اجرای محمد میر با حضور پیشکسوتان و بازیکنان فوتبال ضمن گفت‌وگو با مهمانان در زمینه این مسابقات کارشناسی خواهد کرد.

این دیدار در ورزشگاه آل مکتوم دبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-16 15:15

افزودن دیدگاه جدید