کد مطلب: 

224025

مبلغ قرارداد کی‌روش برای هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا مشخص شد

فدراسیون فوتبال کلمبیا ضمن تاکید بر نزدیک بودن کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی این کشور، مبلغ قرارداد این مربی پرتغالی را هم اعلام کرد.
مبلغ قرارداد کی‌روش برای هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا مشخص شد

به گزارش مهر، با اعلام رسمی مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا، کارلوس کی روش گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی این کشور به جای خوزه پکرمن است و هر روز جزئیات بیشتری از قرارداد پیشنهادی کلمبیا به سرمربی ایران منتشر می شود.

در حالی که روز گذشته انریکه ولز، یکی از اعضای کمیته انتخاب سرمربی تیم ملی کلمبیا مذاکره با کی روش را تایید کرده بود، وی حتی دستیاران این سرمربی را در تیم کلمبیا اعلام کرد.

همچنین قرار است کی روش در اولین بازی دوستانه برای کلمبیا، مقابل ژاپن قرار بگیرد. مسئولان کلمبیا در حال تدارک یک بازی تدارکاتی دیگر هستند که این بازی احتمالا دیدار با مکزیک خواهد بود.

موضوع دیگری که اخیرا در رسانه های کلمبیا منتشر شده، مبلغ قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون این کشور است.

طبق اعلام آنتونی وِلز یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا، قرارداد پیشنهادی به کی روش سالانه بین ۲ تا ۳ میلیون دلار است؛ مبلغی که به گفته این مسئول کلمبیایی، ارزانتر از خوزه پکرمن است. پکرمن در تیم ملی کلمبیا سالانه ۴ میلیون دلار قرارداد داشت و انتخاب کی روش از نظر مالی هم به نفع فدراسیون کلمبیا خواهد بود.

قرار است یک گروه از فدراسیون فوتبال کلمبیا به زودی به امارات سفر کنند و در جلسه ای با کارلوس کی روش، توافقات و قرارداد مطرح شده را نهایی کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-15 19:09

افزودن دیدگاه جدید