کد مطلب: 

223838

طباطبایی: آقایان می‌خواهند پشت نام‌های بزرگ پنهان شوند

گلر اسبق استقلال و تیم ملی کشورمان به خبرورزشی گفت: مسئولان باشگاه می‌خواهند برای شفر نوشابه باز کنند و سر او را به این صحبت‌ها گرم کنند و به مسائل اصلی نپردازند.
طباطبایی: آقایان می‌خواهند پشت نام‌های بزرگ پنهان شوند

به گزارش خبرورزشی، با هادی طباطبایی، بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی کشورمان درخصوص شرایط تیم استقلال و وضعیت تیم ملی ایران به صورت تلفنی به گفتگو نشستیم.

*بازی تیم کشورمان روبه‌روی یمن چطور بود؟
کیفیت بازی ما کاملاً متفاوت بود. اگر نخواهیم در مورد کیفیت حریف صحبت کنیم، ما توانستیم بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذاریم. در کار‌های ترکیبی و تاکتیکی ما بسیار خوب بودیم، همچنین بازیکنان ما در پرس کردن حریف عالی ظاهر شدند. 

*بازی مقابل ویتنام را چطور ارزیابی می‌کنید؟
عملکرد ویتنام به مراتب از یمن بهتر خواهد بود. با کار رده‌های پایه این کشور آشنا هستم. البته حریف زهرداری نیستند و می‌توانیم مثل بازی گذشته با عملکرد خوب‌مان نتیجه بگیریم.

*روز گذشته فتحی سرپرست باشگاه استقلال در رسانه‌ها گفته وینفرد شفر بزرگ‌ترین مربی تاریخ استقلال است. به نظر شما صحبت ایشان درست است؟
در اینکه شفر مربی خوبی است، شکی نیست، اما واقعاً در این اوضاع نابه‌سامان وقت این صحبت‌هاست؟! چیزی که بسیار مشهود است، این است که مسئولان باشگاه می‌خواهند برای شفر نوشابه باز کنند و سر او را به این صحبت‌ها گرم کنند و به مسائل اصلی نپردازند.

*کدام مسائل؟
به جای اینکه آقای فتحی دنبال جذب بازیکنان خوب باشد و تیم استقلال را ترمیم کند، از شفر تعریف می‌کند تا او از این شرایط عاصی نشود.

*حضور فرهاد مجیدی را در استقلال چطور می‌بینید؟
فرهاد مجیدی به خانه‌اش بازگشت. به او تبریک می‌گویم، اما مدیریت باشگاه با یارگیری و اسم‌های بزرگ قصد دارد پشت آن‌ها قایم شود. متأسفانه با این اتفاقات دوباره به ابتدای فصل بازگشته‌ایم.

*منظورتان این است که استقلال دوباره تیم خوبی برای نیم‌فصل دوم نمی‌بندد؟
در ابتدای فصل چقدر داد و فریاد زدم که تیم نیاز به بازیکن دارد، اما همگی به من تهمت و انگ زدند و کسی به حرفم گوش نکرد. کمیته فنی هم یکی دیگر از یارکشی‌های آقایان بود که به هیچ نتیجه‌ای نرسید!

*چطور؟
با استفاده از نام بزرگان باشگاه کمیته‌ای را تشکیل دادند و می‌خواستند قضیه را فیصله بدهند، اما نتیجه‌اش را همگی می‌بینید! کار به جایی رسیده که کمیته فنی نمی‌داند فرهاد مجیدی به عنوان مربی به کادر فنی اضافه شده و از طریق رسانه‌ها متوجه اخبار باشگاه می‌شود!

*و، اما صحبت آخر؟
امیدوارم اوضاع استقلال بهتر شود. متأسفانه شرایط خوبی بر باشگاه حاکم نیست و نیاز به تغییرات اساسی است!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-11 09:01

افزودن دیدگاه جدید