کد مطلب: 

223736

4 مرد کثیف مشهدی دختران دانش آموز را آزار می دادند!

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۴ متهم پرونده مزاحمت‌های خیابانی برای دختر مشهدی دستگیر شدند.
4 مرد کثیف مشهدی دختران دانش آموز را آزار می دادند!

به گزارش رکنا، سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مزاحمت‌های تهدیدآمیز 4 جوان شرور برای دختر دانش آموز که فشار روحی عصبی شدیدی برای این دختر نوجوان ایجاد کرده بود ماموران کلانتری مصلی مشهد وارد عمل شده و سه تن از عاملان این مزاحمت‌ها را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری مصلی مشهد در ادامه تحقیقات گسترده خود، چهارمین عامل این شرارت‌های خیابانی را دستگیر و پرونده در حال حاضر سیر قضائی خود را دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به سرقت از یک مغازه در محدوده خیابان آیت‌الله عبادی مشهد گفت: دو پسر نوجوان ۱۵ ساله دانش آموز ساعت ۱۶ روز گذشته که مالک مغازه برای استراحت به منزل خود رفته بود با شکستن شیشه‌های مغازه قصد سرقت داشتند و با هوشیاری مالک و گزارش موضوع به فوریت‌های پلیسی، تیم دایره آگاهی کلانتری شهید هاشمی نژاد بلافاصله در محل حاضر و دو نوجوان ۱۵ ساله را به کلانتری هدایت کردند.

سرهنگ آقابیگی افزود: دو پسر نوجوان از محوطه کلانتری نیز قصد فرار داشتند که با ماموران انتظامی روبه‌رو شدند. دو پسر نوجوان به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-08 18:46

افزودن دیدگاه جدید