کد مطلب: 

223709

مناقشه عجیب بین سرخپوشان و باشگاه بر سر علیپور!

یکی از اتفاقات عجیب در باشگاه پرسپولیس، بحث بر سر مشتریان مهاجم گلزن این تیم است.
مناقشه عجیب بین سرخپوشان و باشگاه بر سر علیپور!

به گزارش خبرورزشی، هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه ریزه اسپور ترکیه خواستار جذب علی علیپور مهاجم پرسپولیس شده است. در ادامه این خبر، علیپور مصاحبه‌ای با روزنامه خبرورزشی انجام داد و ضمن تائید دریافت این پیشنهاد گفت: «نه! به ریزه اسپور نمی‌روم.»

با این حال، ایرج عرب سرپرست باشگاه مصاحبه‌ای کرد و ضمن تکذیب این خبر، به صورت واضح گفت نه تنها برای علیپور، بلکه برای هیچ بازیکن دیگری، از سوی هیچ باشگاهی به خصوص تیم‌های ترکیه ای، هیچ پیشنهادی به باشگاه نرسیده است. این موضوع باعث تعجب هواداران شد، زیرا آن‌ها تصور می‌کردند پیشنهادی در میان بوده، اما علیپور آن را به خاطر پرسپولیس، رد کرده است.

جالب اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله حسین ماهینی مدعی شده اند علیپور از ریزه اسپور ترکیه پیشنهاد دارد ولی آن را نپذیرفت تا باز هم به پرسپولیس کمک کند. این مناقشه همچنان ادامه دارد و این در حالی است که یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس، به ما گفت: «عرب کاملا درست می‌گوید، زیرا پیشنهاد رسمی برای جذب هیچ بازیکنی در باشگاه دریافت نکردیم، اما احتمالا مدیران باشگاه ریزه اسپور شخصا با علیپور تماس گرفته و خواهان جذب این مهاجم شده باشند. در این صورت هر دو طرف، حقیقت را به زبان آورده اند!»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-07 22:29

افزودن دیدگاه جدید