کد مطلب: 

223548

یک ایرانی مقیم فنلاند به عنوان مدیرعامل برتر سال ۲۰۱۸ کشور فنلاند برگزیده شد

سیامک نقیان، مدیرعامل شرکت بین‌المللی جنلک (Genelec)، از طرف نشریه اصلی تجارت فنلاند (Kauppalehti) به عنوان مدیرعامل نمونه‌ی سال ۲۰۱۸ کشور فنلاند انتخاب شد.
یک ایرانی مقیم فنلاند به عنوان مدیرعامل برتر سال ۲۰۱۸ کشور فنلاند برگزیده شد

به گزارش سیتنا، مدیرعامل نمونه‌ی سال فنلاند هر ساله و از بین ده‌ها هزار شرکت موفق فنلاندی و بر مبنای فاکتورهای مدیریت تجارت بین‌المللی، مدیریت راهبردی، مدیریت تکنولوژی مدیریت منابع انسانی و غیره، و باتوجه به عملکرد موفق شرکت خصوصاً در بازارهای جهانی، انتخاب می‌شود.

جایزه مذکور طی تشریفاتی ویژه توسط وزیر صنعت و بازرگانی کشور فنلاند و در حضور صدها مدیر شرکت‌های موفق فنلاندی در فرهنگسرای اصلی هلسینکی به دکتر سیامک نقیان اهدا شد. در اهدای این جایزه بر مهارت‌های مدیریتی دکتر نقیان به عنوان عامل مهم موفقیت شرکت جنلک در سطح جهانی تاکید شده است.

شرکت فنلاندی جنلک که در سال ۱۹۷۸ میلادی تاسیس شده است از برترین شرکت‌های جهانی تولیدکننده‌ی بلندگوها و سیستم‌های فعال تولید صدا است که در بین افراد حرفه‌ای تولید صدا و موسیقی به عنوان برند مرجع و به دلیل کیفیت فوق‌العاده محصولاتش در سطح جهان مشهور است. این شرکت هر ساله برنده‌ی چندین جایزه‌ی جهانی در زمینه‌ی تولید برترین بلندگوهای مانیتورینگ جهان می‌شود. سیامک نقیان از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون سمت مدیرعاملی این شرکت را برعهده دارد.

قبل از آن نیز سال‌ها او مدیر تحقیق و توسعه‌ی محصولات و معاون مدیرعامل شرکت مذکور بوده است.

نشریه‌ی تجارت فنلاند (Kauppalehti) که از حدود ۱۲۱ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، مهم‌ترین نشریه‌ی تجاری - اقتصادی در کشور فنلاند است که هر سال یک مدیر شرکت را از بین صدها هزار شرکت موفق به عنوان مدیرعامل سال انتخاب می‌کند. این جایزه اهمیت بی‌نظیری به ویژه در کشورهای اسکاندیناوی و فنلاند و طبیعتاً برای یک شرکت بین المللی در سطح جهان دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-03 21:17

افزودن دیدگاه جدید