کد مطلب: 

223504

آینده نامشخص چهار پرسپولیسی

پرسپولیس قرار است چند روزی را در تهران تمرین کند و بعد از آن برای برگزاری اردوی آماده سازی خود راهی قطر خواهد شد.
آینده نامشخص چهار پرسپولیسی

به گزارش بانک ورزش، با این وجود شنیده ها حاکی از این است که تمرینات پرسپولیس در حالی آغاز خواهد شد که در بین نفرات پرسپولیس  4 بازیکن تیم نگران آینده خود هستند و به همین دلیل با آغاز تمرینات باید تلاش زیادی انجام دهند تا بتوانند نظر برانکو را به خود جلب کنند که البته در این بین تنها محمد انصاری به خاطر مصدومیت نمی تواند به خاطر جراحی زانوی خود نمی تواند در تمرینات شرکت کند.

سرنوشت شریفی و منشا در دستان برانکو

برانکو در پایان نیم فصل به باشگاه اعلام کرد که برای نیم فصل دوم احتیاج به یک مهاجم تمام کننده داد. با وجود منتفی شدن مذاکرات باشگاه با گوچی، پرسپولیس همچنان به دنبال مهاجم مد نظر برانکو است که از طارمی و یا یک مهاجم خارجی به عنوان مهاجم آینده سرخپوشان نام برده می شود. این در حالی است که برانکو در نیم فصل اول با منشا و علیپور در نیم فصل اول کار را ادامه داد و در ابتدای فصل هم مهدی شریفی با نظر برانکو به تیم جذب شد. که این بازیکن در نیم فصل دوم می تواند برای پرسپولیس به میدان برود. در صورتی که مهاجم مد نظر برانکو برای پرسپولیس جذب شود قطعا منشا از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد و این در حالی است که سرمربی سرخپوشان هنوز به شریفی اعتماد ندارد و به این ترتیب این دو بازیکن باید با شروع تمرینات تلاش زیادی کنند تا بتوانند شاید نظر برانکو را تغییر دهند.

انصاری نگران بیرون رفتن

در شرایطی که در روزهای گذشته عنوان شده بود که نام انصاری به دلیل مصدومیت از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد، اما مسئولان این باشگاه بی‌خبر از این شایعات اعلام کردند که در این زمینه برانکو تصمیم‌گیرنده است و آنها برنامه‌ای برای خروج نام انصاری از لیست پرسپولیس برای نیم فصل دوم ندارند. انصاری اما از بی‌توجهی مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به او ناراحت است و اعتقاد دارد که با توجه به اینکه از پیشنهاد خارجی خود به خاطر پرسپولیس گذشته است باشگاه هم نباید او را کنار بگذارد که در این بین با بازگشت برانکو و آغاز تمرینات همه چیز در باره او مشخص خواهد شد.

نعمتی نگران تغییر پست

یکی دیگر از بازیکنانی که نگران وضعیت خود در پرسپولیس است نعمتی است. این بازیکن بعد از پیوستن به پرسپولیس تقریبا در تمام پست ها بازی کرده است. از خط حمله گرفته تا هافبک و دفاع برای پرسپولیس نعمتی بازی کرده است . هافبک سرخپوشان که در چند بازی آخر پرسپولیس در پست دفاع راست به میدان رفت حالا با اضافه شدن چند بازیکن به ترکیب تیم جایگاه خود را خطر خواهد دید و باید تلاش زیادی کند تا همچنان جایگاه خود را حفظ کند . این در حالی است که شنیده می شود برانکو همچنان می خواهد در پست دفاع راست از این بازیکن استفاده کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-02 16:06

افزودن دیدگاه جدید