کد مطلب: 

223466

رحمتی: امیدی به بهبود شرایط استقلال نیست

کاپیتان استقلال شرایط این تیم را در نقل و انتقالات زمستانی خوب توصیف نمی کند.
رحمتی: امیدی به بهبود شرایط استقلال نیست

به گزارش ورزش سه، مهدی رحمتی در حاشیه افتتاح مدرسه فوتبال سرخابی ها گفت: شرایط استقلال خوب نیست ولی مدیران باشگاه دارند تلاش می کنند. بعد از بازی با پدیده تعطیل شدیم و قرار است از هفته دیگر کارمان را شروع کنیم.

او گفت: شرایط خوب نیست، شرایطی نیست که حتی امیدی به بهبود آن باشد. من در دو مصاحبه مشکلات را با هواداران استقلال در میان گذاشتم و خیالشان راحت که اجازه نمی دهم کسی یا چیزی به منافع باشگاه ضربه بزند.

کاپیتان استقلال در مورد افتتاح مدرسه فوتبالش هم گفت: خدا را شکر بعد از صحبت هایی که با ایرانسل داشتیم من و سیدجلال تصمیم گرفتیم این مدرسه فوتبال را راه اندازی کنیم. امیدوارم کارها در این مدرسه فوتبال به سرعت پیش برود و ما بتوانیم این راه سختی را که شروع کرده ایم را ادامه بدهیم.

رحمتی در پاسخ به این سوال که آیا این مدرسه فوتبال برنامه ای برای تیم داری دارد یا نه گفت: در قدم اول می خواهیم مدرسه فوتبال را تاسیس کنیم. هدف مان این است که در فصل بهار و تابستان در چند جای تهران اردوی استعداد یابی تشکیل دهیم و شاید این کار را در چند نقطه از ایران هم انجام بدهیم. تیم داری قدم های بعدی است که شاید در آینده این کار را بکنیم. 

او در مورد نقش مدرسه فوتبال در پیشرفت فوتبال هم می گوید: در همه جای دنیا باشگاه ها از طریق استعدادیابی درآمدزایی می کنند، مثل کاری که آقای مهدوی کیا انجام می دهد. من و سیدجلال هم می خواهیم این کار را انجام بدهیم تا مثل خود ما در شروع راه، کسی که مشکل مالی دارد ولی استعداد خوبی دارد، بتواند به آرزوی خود برسد.

کاپیتان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این مدرسه فوتبال رقیب آکادمی کیا می شود یا نه هم گفت: اصلا چنین چیزی نیست و ما فقط همکار هستیم.

رحمتی در مورد اینکه باشگاه ها به تیم های پایه بها نمی دهند هم گفت: به هرحال شرایط فوتبال ما این است و به خاطر مشکلات ریشه ای که وجود دارد باشگاه ها ترجیح می دهند امکانات خود را در اختیار تیم های بزرگسال قرار بدهند. ما در این مدرسه فوتبال سعی کردیم به استعدادها توجه بیشتری کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-01 19:14

افزودن دیدگاه جدید