کد مطلب: 

223389

پرسپولیسی پرحاشیه شاگرد علی کریمی می‌شود

بازیکن اسبق پرسپولیس تهران به رشت سفر کرده و یک قدم تا امضای قرارداد با سپیدرود فاصله دارد.
پرسپولیسی پرحاشیه شاگرد علی کریمی می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، خبر مهم حوالی تیم سپیدرود رشت پس از حضور مدافع جوان گرجستانی در تمرینات سرخپوشان، بازدید پیام صادقیان از تمرین عصر روز گذشته شاگردان علی کریمی بود تا او با این اقدام تصمیم‌گیری درباره مقصد بعدی خودش را مشخص کند.

صادقیان جوان پس از دو فصل حضور در تیم عثمانلی اسپور ترکیه چند روز پیش با توافق بین طرفین قراردادش را فسخ کرد تا بدین ترتیب سوپرلیگ ترکیه را ترک کند. او برای عثمانلی در 37 مسابقه حضور داشت و 4 گل هم به ثمر رساند.

او پیش از اینکه لیگ ایران را ترک کند در ماشین سازی حضور داشت و تصمیم داشت با نفت تهران به فعالیتش ادامه بدهد که شرایط مالی این تیم موجب شد او تیم تحت هدایت علی کریمی را ترک کرده و مدتی از مسابقات لیگ ایران دور باشد.

تابستان گذشته این بازیکن در تمرینات سپیدرود رشت حضور یافت و با نظر علی نظرمحمدی و کادر مدیریتی سابق عقد قرارداد هم کرد اما پس از چند هفته تمرین کردن با سرخپوشان به یکباره رشت را ترک کرد و به ترکیه رفت. مسئولان باشگاه اعلام کرده بودند او حاضر به پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی در ایفمارک نشده بود و به همین علت حاضر به ادامه همکاری نشد.

صادقیان در فصل جاری تنها دو بار در ترکیب عثمانلی به میدان رفت و در نهایت نیز از این تیم جدا شد و حال با حضور در رشت، احتمال حضور او در سپیدرود قوت گرفته است. هافبک 26 ساله در تمرین نوبت صبح امروز هم حضور یافت و به نظر می‌رسد با بررسی عملکرد او، علی کریمی می‌تواند نظر نهایی درخصوص امضای قرارداد رسمی را اعلام کند.

حضور بازیکنی همانند صادقیان برای طراحی حملات در خط میانی سرخپوشان کمک بسزایی می‌تواند در فاز تهاجمی سپیدرود داشته باشد که در نیم فصل اول عملکرد چندان مناسبی نداشت. او که چندین بار در فضای مجازی و اظهارنظراتش اعلام کرده بود آرزو دارد با علی کریمی به عنوان سرمربی همکاری کند در آستانه تحقق این رویا قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید تا چه زمانی وضعیت امضای قرارداد او مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-31 13:36

افزودن دیدگاه جدید