کد مطلب: 

222820

پایان روزهای تلخ؛ بازگشت شماره هشت پرسپولیس

احمد نوراللهی با عبور از روزهای تلخ محرومیت و دوری از فوتبال، با نمایشی موفق طی یک سال اخیر توانست به رویای حضور در تیم ملی دست یابد.
پایان روزهای تلخ؛ بازگشت شماره هشت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، وقتی احمد نوراللهی از پرسپولیس برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شد، خیلی‌‎ها این تصمیم او به پای علاقه‌اش برای حضور در تیم ملی گذاشتند. مشکلات سربازی باعث شده بود تا یکی از موانع بزرگ این بازیکن برای قرار گرفتن در جمع شاگردان کارلوس کی روش شکل گیرد. نوراللهی با جدایی از پرسپولیس راهی تراکتورسازی شد اما هرگز تصور نمی‌کرد در این باشگاه با خبر مربوط به محرومیت نقل و انتقالاتی روزهای تلخی در انتظارش باشد. نوراللهی به طور کامل از برنامه تراکتورسازی خارج شد و این در حالی بود که با توجه به دریافت دفترچه خدمتی هیچ راه بازگشتی نیز پیش پای او قرار نداشت.

هافبک شماره هشت و بی حاشیه پرسپولیس در ادامه موفق شد با نامه نگاری‌ها و دریافت کسری خدمتی‌اش زودتر از آنچه تصور می‌شد به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازگردد. اولین حضور او در این تیم در بازگشت به دیدار با الهلال بازمی‌گشت که فرصتی یک نیمه‌ای نصیب خود کرد و جالب و عجیب اینکه در همان بازی و با وجود شکست 4 گله شاگردان برانکو در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان قرار گرفت.

نوراللهی در ادامه با روندی درخشان و کیفیت فنی قابل توجه خود توانست به مهره قابل اتکای ترکیب پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود و به پیراهن شماره 28 تیم ملی دست یافت. همان شماره پیراهنی که در روزهای ابتدایی حضورش در پرسپولیس نیز بر تن کرده بود و مسیر پیشرفت را دنبال کرد. او اکنون بار دیگر در اردوی تیم ملی با پیراهن خاطره انگیز 28 حضور یافت و در نهایت نیز در لیست کارلوس کی روش برای جام ملت‌ها جزو نفرات منتخب قرار گرفت. باید دید نوراللهی قادر خواهد بود در یکی از حساس‌ترین تورنمنت‌های تاریخ فوتبال ایران که نگاه و امید همه فوتبالدوستان به پایان طلسم چهار دهه ناکامی در این رقابت‌هاست به کارلوس کی‌روش کمک کند یا خیر.

در غیاب سعید عزت اللهی که به دلیل مصدومیت این رقابت‌ها را از دست داده، او یکی از بازیکنان مورداعتماد کارلوس کی‌روش لقب گرفته و باید با تداوم نمایش موفق چند وقت اخیر خود، به این اعتماد پاسخ مثبت دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-26 22:10

افزودن دیدگاه جدید