کد مطلب: 

222798

جپاروف اولین هدیه به هواداران استقلال است

متقاضی خرید باشگاه استقلال گفت: قرار شد با پرداخت بدهی جپاروف، او به تهران بیاید و قرارداد جدیدش را با استقلال به امضا برساند.
جپاروف اولین هدیه به هواداران استقلال است

به گزارش خبرورزشی، محمد مهدیان که پیش از این نامش به عنوان یکی از متقاضیان خرید باشگاه استقلال مطرح بود روز گذشته از توافق با سرور جپاروف، بازیکن محبوب ازبکستانی که قرار است ظرف روز‌های آینده به ایران بیاید، خبر داد.

وی در این‌باره اظهار داشت: طی روز‌های گذشته مذاکرات خوبی را با این بازیکن به صورت تلفنی و با مدیربرنامه‌هایش به صورت حضوری برگزار کردیم و در نهایت مقرر شد با پرداخت بدهی فصل گذشته، جپاروف به تهران بیاید و قرارداد جدیدش را به امضا برساند.

متقاضی خرید باشگاه استقلال همچنین یادآور شد: از طلب ۱۳۰ هزار دلاری جپاروف مبلغ ۴۰ هزار دلار توسط باشگاه به حساب این بازیکن واریز شده است و بخشی دیگر روز گذشته از طریق ما به شماره حساب جپاروف واریز شد. پرداخت مابقی طلب جپاروف نیز بر عهده ماست و ظرف روز‌های آتی همزمان با امضای قرارداد جدیدش به حساب او واریز خواهد شد.

مهدیان با بیان اینکه «جپاروف اولین هدیه به هواداران است»، خاطر نشان کرد‌: البته بحث امضای قرارداد برعهده مسئولان محترم باشگاه است و صرفاً به خاطر قولی که به هواداران این تیم داده بودم با پرداخت بدهی او شرایط را برای بازگشت بازیکن محبوب استقلالی‌ها فراهم و به وعده خود کردم.

وی در رابطه با بحث خصوصی‌سازی باشگاه استقلال هم اعلام کرد: ما هم امیدواریم دولتمردان به وعده خود مبنی بر واگذاری عمل کنند و شایعات روز‌های اخیر صحت نداشته باشد. در صورت محقق شدن واگذاری با قدرت در مناقصه شرکت خواهیم کرد تا استقلال را آن طور که در شأن هوادارانش است، اداره کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-26 14:28

افزودن دیدگاه جدید