کد مطلب: 

222537

کامیابی نیا: دعوت احمدزاده باید در گینس ثبت شود!

هافبک دفاعی موفق این فصل سرخپوشان به انتقاد از شیوه دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی پرداخت و صحبت‌های جالبی در این خصوص مطرح کرد.
کامیابی نیا: دعوت احمدزاده باید در گینس ثبت شود!

به گزارش خبرورزشی، کمال کامیابی نیا امیدواری زیادی داشت تا بتواند در چهارمین سال حضورش در پرسپولیس در جام ملت‌ها تیم ملی را همراهی کند که این مساله بعد از اینکه جام جهانی را از دست داد، بار دیگر برای او اتفاق نیفتاد. کامیابی‌نیا گله‌مند از عدم اعتماد کارلوس کی‌روش، اما صادقانه از امیدواری خود برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها می‌گوید.

پرسپولیس می‌توانست سهم بیشتری در تیم ملی داشته باشد
از همان بار اولی که به تیم ملی دعوت شدم و توسط آقای کی‌روش به بازی گرفته شدم سعی کردم بهترین عملکردم را نشان دهم حتی به گوام هم گل زدم و از شرایط خودم در تیم ملی راضی بودم. ولی طرز تفکر کی‌روش را متوجه نمی‌شوم. آنقدر‌ها که به بقیه بازیکنان بها داده شد این اتفاق برای من رخ نداد. من در تمام بازی‌های پرسپولیس حضور داشتم و در حد توان خودم توانستم عملکرد خوبی از خود نشان دهم، اما نمی‌دانم طرز تفکر کی‌روش به چه شکلی است که من جایی در تیم ملی ندارم. فکر می‌کنم که می‌توانستم به تیم ملی کمک کنم نه تنها من فکر می‌کنم می‌توانست از پرسپولیس بازیکن بیشتری به تیم ملی دعوت شود، اما با تمام این صحبت‌ها تمام تلاشمان این است تا پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد و خدا را شکر تا الان هم نتیجه به این شکل بوده است و با همین قدرت هم ادامه خواهیم داد و کار خودرا انجام خواهیم داد و امیدوار هم هستم که تیم ملی در جام ملت‌ها نتایج خوبی بگیرد و دل مردم را شاد کند.

بازیکنان با مصدومیت شدیدتر به تیم ملی دعوت می‌شوند
نه فکر نمی‌کنم به این شکل و به این خاطر باشد. من با همین مصدومیت در بازی‌های بزرگ شرکت داشتم و بهترین عملکرد را از خودم نشان دادم. مصدومیت کتفی که دارم لازم به این است که بتوانم عضلاتم را با تمرین کردن بهبود بخشم، اما متاسفانه زمان این کار را نداشتم. این زمان استراحتی که نصیب ما شده باعث شده تا بتوانم به وضعیت دست خود رسیدگی کنم و آن را بهبود ببخشم. بازیکنان زیادی در تیم ملی وجود داشتند و دارند که مثل من مصدوم هستند و شرایطی بدتر از من دارند، اما به تیم ملی دعوت می‌شوند و مورد حمایت کامل آقای کی‌روش هستند.

آقای کی‌روش تیم ملی مگر جای بهترین و «آماده‌ها» نیست؟
من این نکته را می‌دانم که هر کس آماده باشد دعوت شود و هر کس که شرایط بازی را نداشته باشد نباید دعوت شود و خط بخورد. حالا نمی‌دانم معیار و طرز تفکر آقای کی‌روش چگونه است و هیچ کاری نمی‌توان برای این مساله کرد. اگر دقت کرده باشید. همیشه گفته‌اند تیم ملی که بالاترین سطح فوتبال است جای بازیکنان آماده است، اما این مدت چه دیدید؟ مگر تیم ملی جای ریکاوری و درمان است؟ چرا من یکبار برای درمان نرفتم؟ مگر من جزو پروسه بازیکنانی که می‌گفتند نبودم؟ تیم ملی جای بهترین و البته آماده‌ترینهاست و البته نمی‌دانم نظر آقای کی‌روش چیست.

دعوت از فرشاد احمدزاده باید در گینس ثبت شود!
فرشاد احمد‌زاده بهترین بازی‌ها را در پرسپولیس انجام داد، اما به تیم ملی دعوت نشد، اما به محض اینکه به لهستان رفت به تیم ملی دعوت شد. چند روز گذشته که با او صحبت می‌کردم گفت که در جریان دعوتش به تیم ملی نیست من فکر می‌کنم باید در کتاب گینس ثبت شود که فرشاد احمدزاده به تیم ملی دعوت شده است و بدون تمرین با این تیم از لیست خط می‌خورد. نه تنها فرشاد که بازیکنان دیگری هم بودند که در پرسپولیس خوب بودند، اما دعوت نمی‌شدند و بعد از اینکه از پرسپولیس رفتند به تیم ملی راه یافتند.

عاشق تیم و پرچم کشورم هستم و با قهرمانی‌اش دستم را مشت می‌کنم
نتایج تیم ملی کشورم برای من مهم است و وقتی پرچم کشورم بالا برود من هم به خودم افتخار می‌کنم و خیلی دوست دارم که تیم ملی ایران قهرمان شود و دوست دارم بازیکنان و لژیونر‌های باکیفیتی در کشور‌های بزرگ دنیا داشته باشیم و امیدوار تیم ملی قهرمان شود و من هم مشتم را برای قهرمانی تیم ملی گره کنم و شادی کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-19 18:35

افزودن دیدگاه جدید