کد مطلب: 

222351

شهرام تینا را با دوستانش قسمت کرد

دختر 23 ساله در حالی که فکر می کرد در کنار شهرام روزگار خوبی را سپری می کند در منجلاب فساد غرق شد.
شهرام تینا را با دوستانش قسمت کرد

به گزارش رکنا، تینا، دختر 23 ساله با حضور در دادسرا و طرح شکایت علیه شهرام گفت: رفتارهای مادرم باعث شده بود که تصور کنم در سن 18 سالگی بسیار زشت و لاغر هستم به همین دلیل حاضر نبودم که جلوی هیچ یک از خواستگارهایم حاضر شوم.

وی ادامه داد: تازه ۱۸سالم شده بود که اولین خواستگار پیدایش شد ولی من با بحث و دعوا اصلا قبول نکردم که جلویشان ظاهر شوم و احساس همه این بود که اعتماد به نفسم را از دست داده ام. دومین و سومین خواستگار را هم به دلیل مقاومت ها و گریه های زیاد من رد کردیم.

تینا افزود: رفته رفته به آدمی گوشه گیر و تنها تبدیل شده بودم که در یکی از شبکه های اجتماعی با پسر جوانی به نام شهرام آشنا شدم. وی بر خلاف بقیه بسیار از ظاهر من تعریف می کرد و به قول خودش مرا زیباترین دختری می دانست که تا آن زمان دیده بوده است.

دخترجوان ادامه داد: آشنایی من و شهرام رفته رفته از عرف خارج شد و به مهمانی های شبانه و خلوت های شیطانی کشیده شد تا اینکه متوجه شدم شهرام علاوه بر من با دختران دیگری در ارتباط است. زمانی که این موضوع را با او در میان گذاشتم مرا تهدید کرد که اگر از او جدا شوم فیلم هایی که به صورت مخفیانه از من تهیه کرده بود را پخش خواهد کرد که این موضوع آغاز سواستفاده های کثیف شهرام و دوستانش از من بود به طوری که در هفته باید یک شب خود را به طور کامل در اختیار دوستانش می گذاشتم.

وی افزود: اکنون از این وضعیت خسته شده ام و برای طرح شکایت به دامان قانون پناه آورده ام.

بنابراین گزارش بازپرس پس از شنیدن اظهارات دختر جوان دستور بازداشت شهرام را صادر کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-15 11:27

افزودن دیدگاه جدید