کد مطلب: 

222064

حرف‌های پرکنایه شفر در کوتاه‌ترین کنفرانس تاریخ

سرمربی آلمانی استقلال تهران در کوتاه ترین کنفرانس تاریخ لیگ برتر سخنان جنجالی و پرکنایه‌ای را مطرح کرد و به حمایت از تیمش پرداخت.
حرف‌های پرکنایه شفر در کوتاه‌ترین کنفرانس تاریخ

به گزارش ورزش سه، وینفرد شفر بعد از برد پرگل مقابل استقلال تهران در کنفرانس مطبوعاتی پر حاشیه شرکت کرد و به خبرنگاران گفت:

من بسیار خوشحالم و من سرمربی استقلال ایران هستم. این جا فقط فوتبال نیست و یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است و می‌خواهیم همیشه موفق باشیم. فصل گذشته به موفقیت خوبی رسیدیم و الان هم در مسیر موفقیت هستیم.

وی در ادامه گفت:

خیلی سخت در تمرینات تلاش کردیم و خیلی خوشحال هستم بابت این تعداد هواداری که استقلال ایران را دوست دارند. ما برگشتیم و جنگیدیم تا به موفقیت برسیم و هیچ کس نمی‌تواند ما را منصرف کند. من بسیار خوشحالم که این شال را با آرم استقلال بر روی سینه دارم.

لازم به ذکر است که سرمربی تیم استقلال تهران در ابتدا قصد نداشت با حضور میکروفون صدا و سیما به گفت و گو با خبرنگاران بپردازد و به همین دلیل حاشیه‌هایی در این نشست به وجود آمد. در نهایت نمایندگان تلویزیونی هیچ کدام حاضر به ترک کنفرانس نشدند تا کوتاه ترین کنفرانس تاریخ لیگ برتر که 40 ثانیه طول کشید به نام وینفرد شفر آلمانی ثبت شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-07 20:28

افزودن دیدگاه جدید