کد مطلب: 

221867

سیدجلال حسینی: می‌خواهم فقط هوادار تیم‌ملی باشم

کاپیتان پرسپولیس امروز تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از تیم ملی را رسما اعلام کرد تا پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر اکنون تمرکز خود را کاملا روی تیم باشگاهی‌اش قرار دهد.
سیدجلال حسینی: می‌خواهم فقط هوادار تیم‌ملی باشم

به گزارش ورزش سه، سیدجلال حسینی بعد از 11 سال حضور توام با موفقیت حضور در دو جام ملت‌ها و یک جام جهانی امروز به فوتبال ملی خود پایان داد تا طبق ادعایش اکنون پیراهن شماره چهار ملی را تنها در قاب دلش قرار دهد.

کاپیتان پرسپولیس که طی مدت حضور کارلوس کی‌روش همواره یکی از مهره‌های مورد اعتماد او محسوب می‌شد، پیش از جام جهانی و در شرایطی که میزان آمادگی‌اش به گواه کارشناسان او را یکی از گزینه‌های لیست مسافران روسیه معرفی می‌کرد از سوی کی روش دعوت نشد تا در ادامه با تداوم روند عدم دعوت به تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها تصمیم به خداحافظی از فوتبال ملی بگیرد.

سیدجلال حسینی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص تصمیمش مبنی بر خداحافظی از دنیای فوتبال ملی گفت: با حمایت مردم این افتخار را داشتم تا بیش از 11 سال این پیراهن ارزشمند را بر تن کنم و یک روز برای همه اتفاق می‌افتد و امروز نیز من این تصمیم را گرفتم. اکنون بهترین شرایط و تصمیم این است که تمام تمرکزم را روی پرسپولیس و بازی‌های این تیم قرار دهم.

وی ادامه داد: می‌خواهم یکبار دیگر از تمام کسانی که در این مدت از من حمایت کردند تشکر کنم. کسانی که باعث شدند تا روحیه مبارزه و جنگندگی تحت پوشش پیراهن تیم ملی برای پرچم کشورم را داشته باشم. خودم را مدیون آنها می‌دانم و از تمامی آنها تشکر می‌کنم.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: خودم را همیشه مدیون مردم عزیز کشورم می‌دانم و مطمئنا تا روزی که این افتخار را داشتم به دنبال این بودم تا از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی کم نگذارم. از حمایت آنها چه روزی که لیاقت پوشیدن این پیراهن را داشتم و چه روزی که در تیم ملی حاضر نبودم تشکر می‌کنم.

سیدجلال حسینی با اشاره به انگیزه‌اش برای ادامه موفقیت در فوتبال گفت: اکنون بهترین فرصت و تصمیم این است که تمام تمرکزم را روی پرسپولیس قرار دهم. از خانواده‌ام بابت حمایت‌شان و روزهای سختی که پشت سر گذاشتند تشکر و عذرخواهی می‌کنم.

کاپیتان پرسپولیس با تشکر از برانکو ایوانکوویچ بابت حمایت‌هایش گفت: آقای برانکو در جریان تصمیمی که در نظر داشتم بودند و مرا حمایت کردند. از تک تک کسانی که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم و از امروز همانند این چند سال اخیر حامی تیم ملی کشورم و پرچم پرافتخار آن خواهم بود و می‌خواهم اکنون که دیگر تصمیم خداحافظی گرفته‌ام فقط در قامت هوادار مثل تمام مردم عزیز کشورم باشم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-01 21:29

افزودن دیدگاه جدید