کد مطلب: 

221792

رحمتی: وضعیت در تیم ما گل و بلبل نیست

مهدی رحمتی بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت‌نفت درباره وضعیت استقلال صحبت کرد.
رحمتی: وضعیت در تیم ما گل و بلبل نیست

به گزارش خبرآنلاین، مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال بعد از پیروزی 3-0 این تیم مقابل صنعت‌نفت در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خدا را شکر می‌کنم توانستیم این بازی را ببریم. شرایط بهتر از قبل شده اما باز هم نیاز به تمرین بیشتر داریم. چیزی که می‌خواستم بگویم این است که شرایط تیم ما گل و بلبل نیست. برخی تیم‌ها به گونه‌ای می‌گویند پول نیست انگار در تیم ما شرایط گل و بلبل است. ما مشکلات زیادی داریم. 5 ماه است به دلیل بدهی‌ها و پیش‌خور کردن پول توسط مدیریت قبل پولی به ما داده نشده است. اگر بازیکنان مصاحبه نمی‌کنند و یا تمرین تعطیل نمی‌شود به خاطر حجب و حیای بازیکنان است. من و یا 4 بازیکن دیگر مشکل مالی نداریم اما بازیکن جوان و 17-18 ساله داریم که نیاز به پول دارند.

کاپیتان استقلال ادامه داد: ما نیاز به حمایت داریم. استقلال امسال خیلی بدهی داشته است. من از آقای فتحی تشکر می‌کنم که به اردو آمد و حرف بچه‌ها را شنید. او هم دست تنهاست و درک می‌کنیم. از اسپانسرها می‌خواهم همان طور که با مدیریت قبل کار کرد و پول‌ها پیش‌خور شد تا الان به ما پول ندهند، بدهی بازیکنان را بدهند. به ما ابتدای فصل 20 درصد دادند و 4 ماه است که ریالی نگرفته‌ایم.

رحمتی همچنین درباره شایعات مربوط به اینکه وزیر ورزش پرسپولیس را بیشتر حمایت می‌کند، گفت: من وارد این بحث‌ها نمی‌شوم. اگر درباره حمایت وزیر هم صحبت می‌کنم حرف من این است وزیر به اسپانسر فشار بیاورد 2 ماه جلوتر پول ما را بدهند. ما برای یارگیری و کمک به جوانان به پول نیاز داریم. شرایط سخت است. اگر تمرینات تعطیل نمی‌شود به خاطر حجب و حیای بازیکنان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-29 23:26

افزودن دیدگاه جدید