کد مطلب: 

221567

تجاوز یک زندانی به جمیله در ساختمان دادگاه!

مرد زندانی در حالی که با دستبند در پله های دادگاه ایستاده بود به زن جوان تعرض کرد.
تجاوز یک زندانی به جمیله در ساختمان دادگاه!

به گزارش رکنا، یک زندانی در لوئیزیانا به جرم تعرض به زن جوانی در پله های دادگاه مجددا محاکمه شد.

طبق گزارشات مامور دادگاه، او زن و مرد جوانی را در حالی که در وضعیت ناجوری بودند در پله های دادگاه دستگیر کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که مرد زندانی با یونیفرم زندان در حالی که به پا و دستانش دستبند زده بودند، از غفلت سرباز محافظش سواستفاده کرد و به سراغ زن جوان که مراجعه کننده به دادگاه بود رفت.

وی معتقد است که این کار ناپسند به اجبار نبوده و تعرضی صورت نگرفته بلکه شاید از روی رضایت دو طرف این اتفاق صورت گرفته است.

متهم مایکل کامیله 20 ساله گفت که مجبور بود آن روز صبح پله های دادگاه را نظافت کند که توجهش به دخترجوانی که روی پله ها نشسته بود و به وی نگاه می کرد جلب شد، ابتدا با بی اعتنایی قصد داشت به او توجه نکند اما نیرویی او را تحریک به نگاه کردن می کرد.

جمیله کوته 19 ساله در مقابل قاضی گفت که مایکل به اجبار با او در راه پله ها در حالی که کسی نبود تعرض کرد و با گرفتن دهانش او را مجبور به سکوت و تحمل کرد.

اما مایکل در ادامه با فریاد به قاضی گفت که این کار از روی رضایت بوده و هیچ گونه اجبار و تعرضی صورت نگرفته است.به دلیل این که اگر اجباری در کار بود جمیله می توانست با داد و فریاد خود را نجات بدهد اما او اول به صورت تصنعی خود را ناراضی نشان داد تا من متوجه میل و رغبتش نشوم اما تا قبل از آمدن سرباز و دستگیری ما، او خیلی مشتاق و خوشحال رفتار می کرد.

طبق گزارشات دادگاه، مایکل به جرم حمل و نقل و خرید و فروش ماری جوانا به 8 سال زندان محکوم شده بود اما در حال حاضر دادگاه دیگری برای این عمل او به زودی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-23 22:37

افزودن دیدگاه جدید