کد مطلب: 

221255

هیچ‌کس اندازه محسن مسلمان خوشحال نیست!

حضور منصوریان در ذوب‌آهن برای محسن مسلمان خبر خوبی بود.
هیچ‌کس اندازه محسن مسلمان خوشحال نیست!

به گزارش خبرآنلاین، محسن مسلمان روزهای بسیار خوبی را سپری می کند.  هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که تا همین چند هفته قبل با امید نمازی سرمربی پیشین ذوب آهن برای حضور در ترکیب اصلی به مشکل برخورده بود، حالا با حضور علیرضا منصوریان به روزهای خوبش از لحاظ روحی برگشته و امیدوار است در ادامه فصل بتواند شرایط بهتری نیز برای خود بسازد.

این بازیکن به این مشهور است که با مربیان قبلی اش وارد جنگ و جدل می شود اما قبل از حضور برای دومین بار در تیم فوتبال پرسپولیس، طی مصاحبه ای به صراحت اعلام کرده بود: «حاضرم برای علیرضا منصوریان به صورت مجانی بازی کنم.» و حالا منصوریان سرمربی گری ذوب آهن را برعهده گرفته تا محسن با وجود عقدقرارداد مالی بسیار خوب، شاگردش شود.

منصوریان زمانی که سرمربی تیم امید  کشورمان بود، با مسلمان همکاری داشت و این دومین همکاری طرفین خواهد بود. در تیم فوتبال ذوب آهن حداقل در این روزها، هیچ کس به اندازه مسلمان خوشحال نیست و این هافبک پرحاشیه و جنجالی می داند با کمک منصوریان می تواند نه تنها در ترکیب اصلی جا خوش کند بلکه رهبری تیمش داخل تیم را به دست بگیرد. این شرایط به صورت کاملا برعکس برای برخی بازیکنان به خصوص محمدرشید مظاهری دروازه بان ملی پوش ذوب آهن در جریان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-20 08:54

افزودن دیدگاه جدید