کد مطلب: 

221085

فتحی: سازمان لیگ در اهدای جام به پرسپولیس بی‌تدبیری کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سازمان لیگ کم لطفی کرد و آنها در تقدیم جام به پرسپولیس بی‌تدبیری کردند.
فتحی: سازمان لیگ در اهدای جام به پرسپولیس بی‌تدبیری کرد

به گزارش فارس، امیرحسین فتحی در مورد شرایط استقلال در برنامه ورزشگاه شبکه پنج در تماس تلفنی گفت: تیم کار خود را پیش می‌برد. قرار است جلسه‌ای با وینفرد شفر برگزار کنیم و در مورد آینده تیم، وضعیت بازیکنان و مسائل مختلف به بحث و گفت‌وگو بپردازیم.

وی در خصوص فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی عنوان کرد: باشگاه مثل خانواده می ماند و درون تیم اتفاقاتی شاید رخ بدهد و تنبیه و تشویق لازمه یک تیم است. این دو بازیکن از بازیکنان خوش اخلاق و آینده دار و سرمایه استقلال هستند. اتفاقی بین آنها و سرمربی تیم رخ داده بود که رفع شد و این دو در خدمت استقلال خواهند بود. البته اسماعیلی که از دو روز قبل در تمرینات شرکت کرده و روزبه چشمی هم بعد از تمرینات تیم ملی به تمرینات اضافه می شود.

فتحی در مورد اضافه شدن دستیار به کادرفنی استقلال و همچنین ماجرای جباری گفت: در مورد جباری که اصلا صحبتی نشده بود اما در مورد دستیار با جمع بندی نهایی با شفر به احتمال زیاد یک دستیار خراجی به جمع تیم اضافه می شود. باید در این خصوص نظر نهایی شفر را هم بپرسیم و سپس اسامی را در کمیته فنی مطرح کنیم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است بازیکنان خارجی استقلال در نیم‌فصل دوم حفظ شوند یا اینکه با آنها قطع همکاری صورت بگیرد، عنوان کرد: نویمایر و الحاجی گرو دو بازیکن خارجی ما هستند و هنوز تصمیم خاصی در این مورد گرفته نشده است. تک تک بازیکنان در تیم‌های بزرگ زیر ذره‌بین هستند، باید با وینفرد شفر در مورد تک تک بازیکنان صحبت کنیم. الان زمان این کار است. هر بازیکنی که نتوانسته باشد شرایط خوبی از خود در تیم نشان دهد، قطعا از ما جدا خواهد شد. وضعیت همه بازیکنان بررسی می‌شود.

سرپرست استقلال در مورد اینکه آیا بیان بحث شکایت سوپرجام به دادگاه CAS یک موضوع بدون پشتوانه است، برای اینکه هواداران را راضی نگه دارند، خاطرنشان کرد: با شفافیت و صداقت کامل با همه هواداران و شما صحبت می‌کنم، یک کلمه هم با هواداران بدون پشتوانه برای امیدوار کردن آنها صحبت نکردم. از زمانی که به باشگاه استقلال آمدم، رأی پرونده سوپرجام ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شده بود. بلافاصله این مسئله را پیگیری کردم و به دوستان گفتم اگر رأی صادرشده منطقی نباشد به مراجع بالاتر شکایت خواهیم کرد.

فتحی افزود: شکایتی که ما به دادگاه حاکمیت ورزش ارائه کردیم ۲۴ صفحه دارد. دلایل بسیار متعددی وجود دارد که آنها را در برنامه‌های مختلف بیان کردیم. سازمان لیگ فاقد صلاحیت برای اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس است، اگر بازی ۳ بر صفر نمی‌شد شاید ما قصد داشتیم به ایران برگردیم و مقابل پرسپولیس بازی کنیم. آنها به مصوبه شورای تأمین استان استناد کردند. مسائل مختلفی وجود دارد که ما در این لایحه ارائه شده به همه آنها اشاره کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر نتیجه ۳ بر صفر اعلام نمی‌شد ممکن بود آنها به ایران بازگردند تصریح کرد: بله همین طور است. ما یک لایحه مفصل با استناد مسائل حقوقی در ۲۴ صفحه تحویل دادگاه کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا در این شکوائیه به همان تاریخ برگزاری بازی استناد شده است، عنوان کرد: بله، همین طور است. ما خیلی خوش بین هستیم که رأی به سود ما اعلام شود. اخیرا فدراسیون و سازمان لیگ تقاضای یک فرصت دوباره برای ارائه جواب کرده‌اند. ما بلافاصله با این مسئله مخالفت کردیم و دادگاه CAS هم این درخواست را نپذیرفته است.دادگاه CAS به فدراسیون فوتبال فقط ۷ روز فرصت برای دفاع داده و درخواست دو ماهه آنها را رد کرده‌ است. ما خوش بین هستیم و به شدت این مسئله را پیگیری می‌کنیم. ما مامور به تکلیف هستیم و مامور به نتیجه نیستیم. به شدت این مسئله را پیگیری می‌کنیم و با وکلای بین‌المللی صحبت کردیم تا جام را بازگردانند.

فتحی در پاسخ به این سؤال که آیا وکلای شما بین‌المللی هستند، گفت: این مسئله از سوی باشگاه و معاونت ما پیگیری می‌شود. از وکلای بین‌المللی مجرب هم استفاده می‌کنیم تا در این مورد به نتیجه برسیم. به نظر من سازمان لیگ در این موضوع کم لطفی کرد. آنها برای اهدای جام پرسپولیس بی‌تدبیری کردند، باید صبر می‌کردند تا نتیجه دادگاه اعلام شود و اگر رأی به سود هر کدام از طرفین بود، آن وقت جام را اهدا می‌کردند.

وی در مورد اینکه چه زمانی رأی در این مورد داده می‌شود، گفت: فکر می‌کنم تا یکی دو ماه دیگر این اتفاق می‌افتد. اگر صبر می‌کردند منطقی‌تر بود. سه چهار ماه از این تاریخ گذشته، اگر صبر می‌کردند همان زمان که رأی صادر می‌شد یا جام را به پرسپولیس می‌دادند و یا زمینه برای تکرار بازی فراهم می‌شد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا درخواست تجدید بازی را دارند، عنوان کرد: بله قطعا همین طور است. ما اعتقاد داریم بازی باید برگزار می‌شد و اتفاقاتی که افتاد باعث شد امکان حضور ما در این مسابقه از تیم استقلال سلب شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-16 21:42

افزودن دیدگاه جدید