کد مطلب: 

220944

اعصاب بیرانوند را خط خطی کرده بودند!

دروازه‌بان پرسپولیس در پایان بازی با کاشیما مصاحبه نسبتا تندی را انجام داد.
اعصاب بیرانوند را خط خطی کرده بودند!

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس عنوان بهترین گلر لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرد و با کسب مدال نایب قهرمانی در معتبرترین تورنمنت قاره کهن به خانه برگشت اما قبل از ترک ورزشگاه، مصاحبه ای انجام داد و در آن، از اینکه بعضی از هواداران تیم های دیگر در زمان بازی های شان در لیگ، به تشویق کاشیما مشغول بودند، ابراز تاسف کرد.

خبر رسیده که شب قبل از بازی، برخی از هواداران غیر پرسپولیسی که شماره تلفن همراه علیرضا را در گوشی تلفن همراه شان داشتند، ویدئوهایی در رابطه با تشویق حریف پرسپولیس در فینال آسیا در ورزشگاه های دیگر را برایش ارسال کردند و به نوعی، می خواستند تا او را عصبانی کنند و تمرکزش را بهم بریزند. بیرانوند یکی از مهم ترین بازی های زندگیش را تجربه کرد که در طول 90 دقیقه نباید گل می خورد تا تیمش برای جبران شکست دو بر صفر در بازی رفت امیدوار باقی بماند اما آنهایی که این قضیه را می دانستند، با دست گذاشتن روی همین امر، به دنبال عصبانی کردن بیرانوند بودند.

همین مساله سبب شد وقتی در پایان بازی، دستش از قهرمانی کوتاه ماند، چنین حرف هایی در خصوص طرفداران تیم های دیگر به زبان بیاورد و از این موضوع متاسف باشد که در ایران، کسانی بودند که دوست نداشتند نماینده کشورمان به مدال قهرمانی برسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-12 10:40

افزودن دیدگاه جدید