کد مطلب: 

220897

بیرانوند: دهان بعضی از بازیکنان پرسپولیس بوی شیر می دهد!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما همه ایرانی هستیم و این درست نیست که در شهرستان‌ها تیم کاشیما را تشویق کردند.
بیرانوند: دهان بعضی از بازیکنان پرسپولیس بوی شیر می دهد!

به گزارش خبرورزشی، علیرضا بیرانوند در پایان بازی تیمش برابر کاشیما گفت: متاسفم برای مردم عزیزم؛ برای ۹۰ میلیون ایرانی که نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم. کاشیما خیلی بهتر از بازی رفت ظاهر شد و ما اصلاً فکرش را هم نمی‌کردیم. با این وجود از فرصت‌های خود استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: باید به این پرسپولیس افتخار کرد، چون ما تعداد زیادی مصدوم داریم. ما همه ایرانی هستیم و این درست نیست که در شهرستان‌ها تیم کاشیما را تشویق کردند. شنیده‌ام روز گذشته در تبریز و اصفهان برخی‌ها از تیم کاشیما حمایت کرده‌اند. بازیکنانی مانند همتی و علوان‌زاده و... بچه هستند و به قول معروف هنوز دهانشان بوی شیر می‌دهد. این بازیکنان نیاز به دشمن ندارند. مرد باشید و از آن‌ها حمایت کنید. حیف شد امروز قهرمان نشدیم و اینکه توانستیم مقابل چشم بزرگان فوتبال آسیا و جهان بازی کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست داشتم خودم جام را بگیرم و برایش برنامه‌ریزی کرده بودم. آخر بازی فکر می‌کردم که خودم جام را بالا برده‌ام. با خودم گفتم در زمین بمانم و حداقل روحم جام را بالا ببرد.

بیرانوند ادامه داد: بعد از جام جهانی پیشنهاد‌های زیادی داشتم، اما ماندم و فینال آسیا را تجربه کردم. شاید تا ۲۰ سال دیگر این افتخار به تیم ایرانی نرسد. امروز ما از بازیکنی استفاده کردیم که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است.

وی درخصوص صحنه‌ای که سر توپ زد و بازیکن کاشیما را از پیش رو برداشت، عنوان کرد: می‌خواستم به بازیکنان تیم روحیه بدهم. در بازی‌های قبلی هم اینکار را کرده بودم و خوشحالم که خدا کمکم می‌کند. حالا خیلی ناراحتم و باید مدال نقره را با طلا عوض می‌کردیم. با این حال به خودم افتخار می‌کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اینکه گفته بود با قهرمانی از پرسپولیس می‌رود، گفت: ما امروز هم قهرمان شدیم. من با پرسپولیس قرارداد دارم و فکر رفتن ندارم. گفتم تا قهرمان آسیا نشوم از این تیم نمی‌روم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-10 23:10

دیدگاه‌ها

تصویر ارش
بیرانوند زشته این چه نوع طرز صحبت کردنه میای تعریف کنی خراب می کنی؟ بچه هستند و‌دهنشون بوی شیر میده یعنی چی؟ بده زشته توهین امیزه اینجوری صحبت کردن . بلد نیستی حرف نزن صحبت نکن . می تونستی بگی ما یار نداشتیم و بعضی از بچه های ما جوون بودن سنشون کم‌ بود و تجریه لازم رو نداشتن .همیشه یادت باشه دو سه ساعت بعد از بازی مصاحبه کن تا در ارامش حرفاتو‌بزنی بعد بازی خیلی کوتاه در حد چند کلمه یا دو سه جمله .دو جا هم میگی ‌نود میلیون و‌با جمعیت خارج ۱۲۰ میلیون ؟ امار داری؟ امار نداری چرا میگی؟ بعد،جمعیت ایران ۹۰ میلیونه؟ قبلا ها نصیحت ها رو گوش کردی اون نصیحتها رو هم یه استقلالی بود که بهت میگفت و الانم میگه. و با حاشیه و حاشیه ها کاری نداشتی بازم حواست نیست راجع به چیزیهایی هم که اطلاع نداری اطلاعات نداری صحبت نکن . سرت به کار خودت باشه .قبلا بهت گفته بودم به قر و فرای حاشیه ای مول ریش توجه نکن که هم تمرکزتو‌از بین می بره هم محبوبیتتو چهره تو بد و زشت و کثیف میکنه و باعث کندی یا عدم پیشرفتت میشه چهره انصاری و دیگرانو نکاه کن مثل گودزیلان و زشت و کثیف شدن و ادم ازشون میترسه هر مدی که خوب نیست. یه مدت دوباره ریش گذاشتی نمی دونم برای چی بود ایا از خویشاوندان فوت کرده بودن اگه اره خدا رحمت کنه رحمتشون کنه. چند وقت قبل گفتم کرکری نخون اگه خوندی دوستانه مهربانانه و مودبانه باشه حواست باشه اسیر برنامه های تبلیغاتی نشی مثلا بگن بگو فلان بازیکن یا کشور عددی نیست هر حرفی رو خوب یا بد خودت بزن البته سعی کن حرف بد نزنی یادت باشه مغرور نشو تمارض نکن چون دیر یا زود چوبشو میخوری از تغییر نترس درسته مهم انسانیته ولی با زیبایی خیلی زیبا و بهتره برو بینیتو درست کن همیشه مردانه و جوانمردانه بازی کن گفتم هر چه سریعتر از ایران برو‌ تو یه تیم خوب بازی کن اگه تو‌پرسپولیس موندی نه وارد حاشیه شو‌ نه بذار وارد حاشیه ات کنن البته اگه حقتو‌خوردن دوستانه دفاع کن.
ارسال شده توسط ارش در 20 آبان 97 - 00:28

افزودن دیدگاه جدید